Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon

1
In de nieuweste consumentengids (oktober 2014) staat dat een mevrouw van uitvaartverzorging Barbara drie jaarlang nieuwsbrieven kreeg van haar overleden man. Schriftelijke + telefonische verzoeken hadden geen zin. Want ze bleven doorgaan met de nieuwsbrieven van de overleden persoon. Wanneer Stekeligheden er tussenkomt... Dan is er eindelijk een oplossing na al die jaren. De nieuwsbrieven waren bedoeld voor haar kinderen maar de naam stond niet goed vermeld was de reden van uitvaartverzorging Barbara.

Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon

6
opdedeurmat.nl schreef:
RedSquirrel schreef:Zijn jullie allemaal abonnee hier, of is het inderdaad zo dat de bezorger
eerst alle stekeligheden leest voordat de gids wordt afgeleverd? :lol:
Zouden meer bladen moeten doen: niet zo'n milieu-onvriendelijk plastic erom ;)
Ik kreeg jarenlang de consumentengids met een verfrommeld, verscheurd of besmeurd cover.
Desgevraagd zei de Consumentenbond dat een andere verpakking "niet mogelijk was".
Totdat... ze een keer een meelifter hadden. De Consumentenbond wou iets aanbevelen
en dat zat met de gids in een plastic omslag. Toen kon het wel.
Ik ben het er helemaal mee eens dat er te vaak taai plastic omheen zit,
maar ik weet uit de grafische industrie dat er goede, druipwaterdichte papieren
enveloppen bestaan - en ik krijg mijn post wel graag onbeschadigd.
cron