Re: Kassa Vara prijs postzegel PostNL 57% duurder

11
Geertjan schreef:Niet zo zeer om deze prijsverhoging goed te praten. PostNl moet ook aan voorwaarden voldoen, kor samengevat een aantal service punten, dus brievenbussen en postkantoren hebben . ik vraag me gewoon af of dit wel kostendekkend is.
Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Maar op het moment dat je de prijzen verhoogt en als gevolg daarvan daalt je afzet nog veel harder, dan werkt het toch averechts?

Re: Kassa Vara prijs postzegel PostNL 57% duurder

16
Newman schreef:
Geertjan schreef:Niet zo zeer om deze prijsverhoging goed te praten. PostNl moet ook aan voorwaarden voldoen, kor samengevat een aantal service punten, dus brievenbussen en postkantoren hebben . ik vraag me gewoon af of dit wel kostendekkend is.
Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Maar op het moment dat je de prijzen verhoogt en als gevolg daarvan daalt je afzet nog veel harder, dan werkt het toch averechts?
Natuurlijk werkt dat averechts. Wat ik bedoel is dit wijzig de postwet, wordt een driedaags postbedrijf schrap een aantal brievenbussen en postkantoren. Kan de prijs van de postzegel ook omlaag.

Re: Kassa Vara prijs postzegel PostNL 57% duurder

17
Geertjan schreef:
Newman schreef:
Geertjan schreef:Niet zo zeer om deze prijsverhoging goed te praten. PostNl moet ook aan voorwaarden voldoen, kor samengevat een aantal service punten, dus brievenbussen en postkantoren hebben . ik vraag me gewoon af of dit wel kostendekkend is.
Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Maar op het moment dat je de prijzen verhoogt en als gevolg daarvan daalt je afzet nog veel harder, dan werkt het toch averechts?
Natuurlijk werkt dat averechts. Wat ik bedoel is dit wijzig de postwet, wordt een driedaags postbedrijf schrap een aantal brievenbussen en postkantoren. Kan de prijs van de postzegel ook omlaag.
Dat laatste gaat niet gebeuren, dat kan ik je nu al vertellen. Want prijzen verlagen doen ze nooit bij PostNL, zeker niet voor consumentenpost.

Re: Kassa Vara prijs postzegel PostNL 57% duurder

18
@Geertjan

prijzen van postzegel omlaag, zeker voor de particuliere post dat zet geen zoden aan de dijk.
tja het verhogen was geen slimme zet maar nu kan postnl niet meer terug.
als sandd als gevolg hiervan ook haar prijzen verhoogd komen de prijzen meer in evenwicht.

het is gewoon een kwestie van wie houdt het het langste vol, de vermindering van traditionele post en welke nieuwe produkten worden naast de huidige.. ontwikkeld.

postnl is nog steeds traditioneel ingesteld dus niet gemakkelijk m.b.t. nieuwe produkten.
maar zoals met de brievenbus pakjes. is er nog een hoop winst te behalen.
het is nu wachten op waar sandd mee gaat komen ...

stunten met de kerstkaarten? je kerstkaarten tegen gereduceerd tarief inleveren bij de liddl o.i.d. en
te bezorgen door sandd? ik zie het er wel van komen.
cron