Re: Feedback postbezorger te kleine brievenbus!

7
Ja, dat kan hij in zijn zak steken. Een grotere brievenbus zal vast handig voor hem zijn. Zeker als hij vaker bij bol.com bestelt. Maar inderdaad, het is niet echt beleefd. Misschien mocht het pakje niet bij de buren of waren die ook niet thuis? Of had hij geen buren? Dat kan natuurlijk ook. Als ik een pakketje heb voor een adres met buren die heel flink eindje verderop wonen, dan vul ik een niet thuiskaartje in met de vermelding dat het pakket bij mij in depot ligt. De bewoner/bewoonster kan mij dan bellen als hij/zij wel thuis is. Dan spreken we af wanneer ik het zal brengen en rijd ik er met de auto nog maar eens naar toe. Is het dichtbij dan ga ik wel met de fiets hoor. Maar iedereen kan via dat fietspad langst dat huis rijden dus zou ik het te riskant vinden om dat pak half in de brievenbus te laten zitten. Je snapt wel wat ik bedoel.

Re: Feedback postbezorger te kleine brievenbus!

10
slagvaardige schreef:Als ik zo'n briefje met een dergelijke tekst zou krijgen, zou ik woest worden. Die krijgt een flinke klacht aan zijn broek.
De bezorger drukt zich niet erg diplomatiek uit, maar hij heeft wel degelijk een punt,
die brievenbus is gewoon te klein.

Mensen horen niet graag dat ze iets niet goed voor elkaar hebben, en vallen dan de boodschapper aan om de aandacht van het onderliggende probleem af te leiden. Maar dat lost het probleem natuurlijk niet op.

Stel dat die bezorger vanwege de klacht enorm op z''n donder krijgt, of misschien zelfs wordt ontslagen.
Dan past het volgende pakketje van Bol.com nog steeds niet in die brievenbus.
cron