Re: slechte voornemens

4
postbode7 schreef:Nee, ik houd het liever bij goede voornemens.
Dat is mooi postbode7, ik meestal ook maar daar houd ik me zo weinig aan.
Daarom nu een paar slechte, voor mezelf misschien wel goed:
- mijn vaste wijk opzeggen bij de ene post
- stoppen metr de extra taken bij de andere post

Re: slechte voornemens

5
Wil je weg bij de ene post? Helemaal stoppen? (ik neem aan die onderaannemer?)

Is trouwens geen slecht voornemen hoor. Is juist goed dat je je grenzen stelt.

Als de ene post (niet die onderaannemer) mij vraagt een extra wijk te lopen op de dag dat ik ook nog voor die andere post werk, dan zeg ik ook nee. Jammer voor hen, maar ze trekken maar een ander blik open. Ze hebben er genoeg die graag willen en die ietsje meer tijd hebben.

En wat betreft de onderaannemer waar ik ook voor werk, als ze een wijk voor inval in de aanbieding hebben en het komt mij niet uit of het is te ver weg, dan zeg ik lekker nee. Op dinsdag val ik sowieso voor de onderaannemer niet meer in. Heb ik al een vaste wijk voor de ene post en een vaste wijk voor de andere post. :lol:

Op een gegeven moment vragen ze het ook minder, want ze weten dat je toch nee zegt.

Re: slechte voornemens

6
slagvaardige schreef:Wil je weg bij de ene post? Helemaal stoppen? (ik neem aan die onderaannemer?)
Nee ik ga verder als vakantiekracht. Moet ik wel nee kunnen zeggen natuurlijk, maar mijn ervaring met PS is dat het meteen wordt geaccepteerd als ik zeg dat het teveel wordt. Af en toe vind ik het wel lekker hoor, vier vijf wijken lopen. Maar niet week in week uit.
Bij de andere post wil ik van de depotverantwoordelijkheid af. Er komt steeds meer op mijn bordje terecht en ik word ook niet betaald om 10x in de week bij de admi in de wacht te staan (voicemail inspreken mag niet).
Kortom: ik hoop wat meer ruimte en energie te krijgen voor goede voornemens ;-)

Re: slechte voornemens

7
@slagvaardige
Jouw ene = bij opdedeurmat weer de andere :lol:
ik kan het nog steeds volgen , maar je maakt er een aardig puzzeltje van.
Ps.. zaterdag zal het bij de" ene" niet zo druk zijn hoor (Y)

@opdedeurmat
je gezondheid gaat voor :!:
maar wordt het in januari/februari bij jouw" andere" niet een stuk rustiger?
cron