Fikse prijsverhoging Canal Digitaal

1
Heb nog steeds het goedkoopste pakket bij Canal Digitaal. Maar daar komt nu een einde aan. Dit omdat de mediawet voorschrijft dat je minstens 30 zenders tot je beschikking moet hebben. Ik betaal nu zo'n € 6,66 euro per maand. Ze hebben momenteel een aanbieding lopen voor 10 euro per maand. Maar of dat aanbod blijvend is? Het goedkoopste abonnement is momenteel € 17,95 euro per maand. Dat is dus bijna 3 keer zo duur dan wat ik nu heb! Ongelovelijk! Als postbezorger zwem ik nu ook niet weer in het geld. Misschien dat ik straks alleen nog de publieke omroep wil gaan kijken. Maar dat kan niet meer gratis via de schotel! Dan moet je Digitenne hebben. Daarmee kun je gratis tv kijken, naar de NPO radio- en tv zenders!

De meeste mensen denken dat Digitenne alleen via KPN is af te nemen. Maar dat is niet zo! EDPNET is de goedkoopste, zij kosten € 9,95 euro per maand. KPN heeft Digitenne als whosale op de markt namelijk gezet. Dat houdt in dat andere aanbieders ook het mogen verkopen.

Re: Fikse prijsverhoging Canal Digitaal

2
Ik heb nog een Digitenne-decoder over. Heb nu TV via mijn internetprovider (totaalpakket, goedkoper dan internet en telefoon apart). Oud model dat ik mocht houden na opzegging (vond het te duur worden), kan je inderdaad gratis de NPO- en regionale zenders mee ontvangen. Tegen verzendkosten mag je 'm hebben maar ja, das misschien meer dan het hele ding waard is - maar hoeft niet perse met PostNL
cron