Re: Wat verwacht jij van dit forum?

22
@nieuweling

mischien kan je dit soort informatie in het vervolg in een PB doen.
dit soort gegevens is niet voor een openbaar forum bestemd.
ik vind het nogal ongepast.

het zou netjes zijn als de administrator zich aan/ af meld hier maar dat geeft jou en fred selekt
niet het recht allerlei prive gevoelige informatie hier te plaatsen.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

23
Carla41 schreef:@nieuweling
mischien kan je dit soort informatie in het vervolg in een PB doen.

.........dat geeft jou en fred selekt
niet het recht allerlei prive gevoelige informatie hier te plaatsen.
PARDON Carla ?

De informatie waar jij het over hebt staat op het web ( Whois.net ) en is op het forum geplaatst door :
RedSquirrel >> NIET door Nieuwling of fredselekt !
Nieuwling heeft juist gereageerd via een PB.

Je kunt je hierbij id afvragen of deze actie van RedSquirrel handig was.
Postbezorger Sandd

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

24
@fredselekt

Fred, EXCUUS!. Het oorspronkelijke bericht kwam van Redsquirrel.
Je plaatste niet zelf die info, maar je nam het in je antwoord wel gewoon over. :idea:

En nieuweling deelt onnodig privegegevens van de beheerder op dit forum.
ik ga deze niet herhalen.

door dikgedrukte letters te gebruiken maak je bij mij niet meer indruk hoor.
en het is trouwens niet Niewling maar Nieweling.. :D

Het enige wat echt van belang is: is de beheerder stilletjes gestopt? en zo ja wie kan het dan
overnemen zodat veel mensen weer deel kunnen nemen aan het forum.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

27
@Carla41
De hele wereld kan WHOIS info opvragen. Het gebruik van WHOIS.NET is hetzelfde als dat van een telefoonboek.
Zij het dat er een kleine barrière van onwetendheid is.
Wie bepaalde informatie wil afschermen kan dat zelf opgeven bij de registrar.
Net zoals je tegenwoordig ook je adres kan laten afschermen bij de Kamer van Koophandel.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

28
verzendenenontvangen schreef:Anders verhuizen naar http://bezorgersweb.forum2go.nl/ ?
Deze ben ik wel eens tegengekomen ( 879 geregistreerde gebruikers ? maar hoeveel actief ? Een gratis opgezet forum via http://www.forum2go.nl/

schijnt in Sept. 2014 de archieven te hebben opgeschoond en verplaatst, dus 0,0 historie.

Staan enkele berichten op van : "slagvaardige "

De enige ? toegevoegde waarde zou misschien kunnen zijn dat er een Site-ADMIN actief is.
Postbezorger Sandd

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

29
@Redsquirrel

Je hebt vast gelijk hoor. er zal veel meer te achterhalen zijn dan men weet .
de "frustratie" over het niet reageren van de beheerder van dit forum kan ik me wel indenken.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

30
Carla, ik vraag me af wat je bezielt om mij van dingen te beschuldigen die niet gaande zijn.
De gegevens van Ivo zijn door iemand anders openbaar op het forum gezet. Naar aanleiding daarvan heb ik via zoekenbel een telefoonnummer achterhaald van dat adres.
Daar nam een vrouw op die aangaf dat Ivo daar niet meer woont maar aangezien het over een forum ging kreeg ik zijn mobiele nummer. Dat heb ik NIET op het forum gedeeld. Ik heb wel een prive bericht gestuurd naar Fred Selekt. Tenzij dat je bedoeld dat ik heb gedeeld dat Ivo verhuisd is en zijn vriendin nog in dat oude huis woont. Persoonlijk lijkt me dat niet echt iets wat super geheim is. Zijn omgeving zal het echt wel weten en daarmee nog veel meer mensen.
Ik heb volgens mij verder aan jou niet verantwoordelijkheid af te leggen wat ik in prive berichten deel.
Ik vind het persoonlijk jammer dat je vaak zo vinnig en betweterig reageert. Dat jij jezelf de fatsoenlijkheid zelve vindt en graag op andere mensen neerkijkt of ze de les meent te moeten lezen wordt weer eens goed duidelijk in je commentaren die je vandaag hebt geplaatst.
cron