Wat verwacht jij van dit forum?

1
Wat verwacht je van dit forum? Welke informatie ben je naar opzoek? En hoe kan het forum verder gepromoot worden om meer postbode's hier op te krijgen? Of kan er beter een forum ontwikkeld worden voor allerlei beroepen met één domeinnaam? Zodat alle beroepsgroepen dat ene forum weet te vinden en verder onderverdeeld kan worden? Zo is er een zwijg cultuur bij de Blokker. Op een forum zouden mensen hun hart kunnen luchten maar ook acties organiseren wanneer iets niet goed gaat.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

3
Ik verwachtte tips van mensen die al langer dit werk deden en die heb ik in ruime mate gevonden.
Wat ik er nu van verwacht? Niet veel, gezien het feit dat de oprichter niets van zich laat zien en er al sinds 27 december 2009 op de voorpagina staat: "We zijn net online, dus elke bijdrage aan het forum wordt zeer gewaardeerd."

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

4
Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen over post wel gehad. Behalve bij veranderingen kan het handig zijn dat je verenigd met elkaar en dingen deelt. Ik heb alle denkbare situaties proberen te schetsen misschien soms wat overdreven en soms ook niet.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

5
Een paar maanden geleden heb ik me op dit forum aangemeld voor tips, handigheidjes en zo. En ik heb aardig wat informatie kunnen vinden op dit forum. Wat mij betreft mag dit forum in de vorm blijven zoals deze nu is.

Alleen... ik blijf het jammer vinden dat de beheerder van deze site mij en anderen (nog) geen toegang heeft gegeven tot bepaalde delen van het forum (in mijn geval het Sandd-gedeelte). Ik heb hierdoor het idee dat ik bepaalde informatie mis of dat ik niet mijn hart kan luchten als ik daar behoefte aan heb. Maar goed, ik heb geen idee wat Ief voor reden heeft om zijn taak als beheerder tijdelijk of voorgoed terzijde te leggen. Volgens mij is het al eens eerder voorgesteld: misschien is het een idee dat iemand de taak van beheerder overneemt. Ik kijk nog regelmatig op dit forum, alleen het irriteert me dat ik dus niet bij het Sandd-gedeelte kan. En daarom sluit ik niet uit dat ik op korte of lange termijn interesse in dit forum verlies. Maar hopelijk kan iemand mij en de anderen toegang verschaffen tot de nodige forums, dus ik hoop nog voor langere tijd op dit forum te zijn.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

6
@vzo
"Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen over post wel gehad. Behalve bij veranderingen kan het handig zijn dat je verenigd met elkaar en dingen deelt. Ik heb alle denkbare situaties proberen te schetsen misschien soms wat overdreven en soms ook niet.".

dus vzo je gaat het stokje nu over geven aan een nieuwe beheerder :?:
zo te lezen zijn er genoeg die het van je willen overnemen.
dan kan ieder die dat wil ook op het besloten sandd of postnl gedeelte.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

7
Oh nee. Een spammert!! En die wordt natuurlijk niet meer weg gehaald, aangezien de beheerder zich niet meer laat zien.

Einde zoek.

Ik ben pleitos. Want als een forum gespammed begint te worden dan is het einde zoek.

Leuk jullie gezien te hebben. Ik ben voorgoed weg!

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

10
heb vorige week een mail gestuurd naar de beheerder van dit forum.
nu na een week nog geen reactie terug gekregen.
of Ief is niet meer onder ons of heeft geen interesse meer in dit forum.
maar het is wel bij de beesten af ja zelfs verrekte asociaal om niet te reageren.
wie van jullie heeft er een idee hoe de vork in de steel zit met het beheren van dit forum?
is het mogelijk dat alles gewoon door blijft gaan zoals het plaatsen van dit bericht ?
volgens mij moet er toch iemand dit forum beheren anders is het mogelijk om van alles te plaatsen
dus van mijn kant nu de vraag wie beheert dit forum.
als hier geen bevredigend antwoord op komt ga ik toch eens proberen om een of ander kul verhaal te plaatsen
DUS NU MET JE BILLEN BLOOT WIE DE BEHEERDER OOK IS
cron