Re: Op welke politieke partij stem jij?

13
Carla41 schreef:Dit betreft Informatie die niets met het postbezorgen te maken heeft vzo
m.a.w. het gaat je niets aan.

De politiek kan invloed uitoefenen op de post. Zo had de SP een actie:

http://reddepostbode.nl/

Verder kwam de SP op voor mensen met contracten bij Sandd van arbeidsovereenkomst naar OVO. De VVD niet zo zeer.


Je hoeft niet zo naar tegen me te doen hoor Carla41.

Ik rui de boel niet op. Dat is jouw conclusie. Dat er ruzie ontstaat over het hebben over de politiek is een aanname.

Re: Op welke politieke partij stem jij?

19
Ik stem SP, maar heb in het verleden ook meermalen Groen Links gestemd. Ik ben niet gelovig en mijn salaris, tja, laten we het er op houden dat het minder is dan een fulltime ouderwetse postbode verdient maar een stuk meer dan een postbezorger van Sandd krijgt. En dan krijg ik straks ook nog EUR 115,- onkostenvergoeding, een gratis smartphone met abonnement en een fleecevest. Jippie!

Re: Op welke politieke partij stem jij?

20
vooral dat laatste newman

je bedoelt : verplicht een telefoonabonnement afsluiten op jouw naam en daarvoor ontvang je (evt) een smartphone
en 8 euro vergoeding per maand. zal wel een topmerk zijn . Nou daar kom je echt ruimschoots mee uit :lol:

maar ja , als je je eigen smartphone gaat gebruiken ben je nooit meer vrij. deze van postnl kan je nog is uitzetten.
Zodra de eerste kinderziekten eruit zijn zal sandd wel volgen :?
cron