Re: Op welke politieke partij stem jij?

6
En welke motivatie zit daar achter? Voor wat betreft het geloof, is bij het Christendom de opdracht van Jezus het Evangelie juist te verkondigen en niet voor je zelf te houden, hetgeen strijdig is met jullie gedachtengoed.

Ik denk dat het juist goed is dat je met elkaar van gedachten wisselt hoe je over bepaalde zaken denkt en hoe dat zit met de politiek.

In het partij programma van de PVV staat: Degene die belabberd Nederlands spreekt moet terug naar zijn/haar eigen land.

Als zo een zin er alleen staat wat als iemand het niet lukt om goed Nederlands te spreken? Wat betreft niet spreken over je loon, als iemand weet dat je werkt voor de post kan iemand dat gemakkelijk natrekken hoeveel je verdiend.

Ergens vooruit durven komen lijkt me juist een goede zaak.

Bron:

Geen uitkeringen voor boerkadragers of wie belabberd Nederlands spreekt

Zie http://www.pvv.nl/images/stories/verkie ... al-web.pdf

Re: Op welke politieke partij stem jij?

9
slagvaardige schreef: Niet over geloof, politiek en je loon. Dat gaat niemand wat aan. Tenzij je er zelf voor kiest het met iemand te delen.
(Y)
Mijn loon ga ik niet delen, maar ik wil er best over praten ;)

Nu we toch weer aan het neuzelen zijn: zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op Mijn Overheid? Ik krijg steeds "interne serverfout"
Laatst gewijzigd door opdedeurmat.nl op 07 jan 2016, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
cron