Re: FF wat anders......

4
Brief aan God!
Een arm vrouwtje schreef een brief aan God, adres "Hemel", waarin ze 2000 euro vraagt om om haar huurschuld af te betalen.

De sorteerders van de Post weten geen raad met het adres en maken de brief open..

Ze zijn zo ontroerd door het lot van het arme vrouwtje, dat ze met de pet rondgaan.

Zo halen ze 1800 euro op.

Dit bedrag doen ze in een envelop met een briefje van "God" erbij en sturen het terug aan het oude dametje.

Een week later ontvangt de Post weer een brief gericht aan God, adres : "Hemel".

Ze maken de brief weer open en lezen:


"Lieve God, bedankt voor het geld.

Als u nog iets kunt missen, stuur het dan niet meer via de Post, want die rotzakken hebben er 200 Euro uit gepikt…"

Re: FF wat anders......

5
Mijn dochter zit in groep 8 en is vandaag met de Citotoets begonnen. Ze is vanochtend door SBS6 van het programma "Hart van Nederland" geinterviewd. Vanavond om 19:00 uur komt ze op televisie. Geen idee wat ze er allemaal uitgeknipt hebben en wat ze laten zien. Maar wel leuk! Als jullie willen kijken, dan komt ze dus om 7 uur op tv. SBS6. (Y)

Re: FF wat anders......

7
Een hint: het meisje met de beugel. :lol: Ja, er werden nog 1 meisje en 2 jongens geinterviewd. Ze zijn van de St. Jozefschool.

Ja, er wordt inderdaad veel te veel druk op die kinderen gelegd. In mijn tijd hoorden we het pas een dag van te voren dat we een citotoets moesten gaan maken. Daarvoor had ik er nooit van gehoord toen ik op de basisschool zat.

Wij hebben er tot gisterenavond niet met haar over gesproken. Kan ze zich ook niet zo zenuwachtig maken. En vanochtend maar gezegd, van dat ze niet meer dan haar best kan doen. En we het wel zien. Ze vond het wel goed gaan. We hebben een paar goede scholen hier in de buurt. Het liefst wil ze naar Elst (een dorp hier verderop) is een kleine school. Is wel goed voor haar.

Ik hoop dat ze haar goed op tv laten zien natuurlijk. haha
cron