Re: Lachen met Postnl! (1)

11
Dat zie je verkeerd postbode7

24uurs word dik betaald door de aanbieder dus MOET elke dag bezorgd worden (daldagen)
48uurs is de goedkopere variant, daar krijg je dus de piekdagen met 24 uur en ergo ook nog HAH.
De bezorgdagen zullen maandag/woensdag/vrijdag een uitgedunde 24 uur gedaan worden door een paar bezorgers.
Het (op straat) sorteren ga jij dus doen op de dinsdag/donderdag/zaterdag.

*En nu allemaal nokken over de kou, het is verdomme voorjaar zo warm.*

Re: Lachen met Postnl! (1)

12
fairmade schreef:Zonder dat ik het wist, heb ik dinsdag oog in oog met deze mevrouw gestaan. Ik hoorde gisteren, dat zij de 'mevrouw van het filmpje' was. Wat haar functie binnen Postnl is.....geen idee, maar het is dus geen actrice zoals eerder werd gesuggereerd. Net als mijn teamleider heeft ze me te kennen gegeven, dat het afschaffen van bestellen uit 3 bundels niet zal gebeuren. Ze wist me ook te vertellen, dat ze op het CVL druk bezig zijn meer personeel te krijgen. Ach, dat wist ik al, in ons plaatselijke gratis weekkrantje stond een advertentie waarin 250 voorbereiders worden gevraagd.
Ik zag de advertentie ook. Als ze nog zoveel sorteerders nodig hebben, is het geen wonder dat het nu nog niet goed loopt ;) Volgens mij is de bewuste dame tevens de uitvinder van de tas.

Re: Lachen met Postnl! (1)

14
@88CE

let bij een demonstratie ook op het volgende:
h.a.h. was toevallig het grootste formaat dus onderop
48 uurs was toevallig de middenmaat..
24 uurs... was toevallig het kleinst en bovenop

alsof in werkelijkheid niet 24 uurs wel heel groot en zwaar kan zijn
48uurs daaronder weer heel klein
en dan weer h.a.h. wat ook allerlei formaten heeft.

wat een kleine bundeltjes Post hebben jullie bij postnl..
kom naar sandd, daar heb je echt wat meer in handen. :lol:

Re: Lachen met Postnl! (1)

15
denieuwe schreef:En dan maar hopen dat de 24-uurspost en de niet-24-uurspost ongeveer dezelfde route volgen .... ;-)
Niet dus.....dat is nu net één van de problemen. :x De 24 U en 48 U worden n.l. door verschillende sorteerders voorbereid...
De één maakt fouten in de bundel en de ander in de volgorde in de tas. De derde voegt 3 straten in 24 U samen en in de 48 U maken ze daar 6 bundels van. Aan jou de schone taak, dat in recordtijd te doorzien en te verhelpen.
cron