Wie ben ik

Ik ben vrouw
Totaal aantal stemmen: 11 (31%)
Ik ben man
Totaal aantal stemmen: 7 (19%)
Ik gedraag me als man
Totaal aantal stemmen: 5 (14%)
Ik gedraag me als vrouw
Totaal aantal stemmen: 6 (17%)
Ik ben beide
Totaal aantal stemmen: 2 (6%)
Weet niet, is me nooit verteld
Totaal aantal stemmen: 3 (8%)
Gaat je geen donder aan
Totaal aantal stemmen: 2 (6%)
Totaal aantal stemmen: 36

Man of Vrouw

1
In navolging op het topic over leeftijd deze er maar bij om een completer beeld te krijgen.

ik heb optie 3 :mrgreen:

pfffffffff de opties om te stemmen maar iets terug gedraaid :mrgreen:

Re: Man of Vrouw

2
De kleding van TNT is niet echt erg vrouwelijk. Dus volgens mij zien we er allemaal uit als een manwijf als vrouw. De dameskleding(bloes) is zo strak gesneden dat bij mij de knopen er af knallen en de hele handel bloot komt te liggen. Dus wel weer sexy... :lol:

Maar we hebben wel een stoer beroep vind ik.. Dus beetje stoere kleding past er wel bij

Re: Man of Vrouw

3
Scully schreef:De kleding van TNT is niet echt erg vrouwelijk. Dus volgens mij zien we er allemaal uit als een manwijf als vrouw. De dameskleding(bloes) is zo strak gesneden dat bij mij de knopen er af knallen en de hele handel bloot komt te liggen. Dus wel weer sexy... :lol:

Maar we hebben wel een stoer beroep vind ik.. Dus beetje stoere kleding past er wel bij
Bezorgen in een rokkie? ;)

Re: Man of Vrouw

7
Scully schreef:ja met een lange split of hele korte en dan op hakken :D :oops: En dan bukken voor een diepe brievenbus zeker :D :D. En dat samen met de springende knopen van mijn bloes....
Ik denk dat het tijd wordt voor een foto. Van de voorkant. Tussen navel en schouders.

Overigens mis ik een optie: "Geen idee".

Re: Man of Vrouw

10
Scully schreef::lol: :D :mrgreen: Ik zie me al lopen zeg...(lees wankelen) en dan bij de eerste de beste stoeptegel die 2 mm omhoog ligt op me knieen. En dan willen al die kerels je ineens wel helpen....
Heb last van hoogtevrees.....
cron