Slotje

1
Re: Oei

Nieuw bericht door ief » 17 feb 2012, 20:05
Nu is het wel weer genoeg, speculeren heeft weinig zin en ik zie niemand met harde bewijzen komen. Topic gaat hierbij op slot. Laten we het weer gewoon over ons beroep hebben en niet over allerlei intriges met roddel en achterklap.


Ging dat topic hier niet over ?
"Speculeren" "Harde bewijzen"
En dan weglopen ?
Roddel en achterklap, nee als er al leden zijn die de mond gesnoerd werden en niet meer durfden te posten konden ze daar zeker hun verhaal kwijt.
Sorry, als jij je ook al voor het karretje laat spannen.

Re: Slotje

3
Nou dat ligt toch anders. Iedereen die toegang tot een besloten deel wil, krijgt dat meteen. Ik heb destijds ook per ongeluk toegang tot het sandd deel gevraagd en meteen gekregen. Maar omdat ik daar niet thuis hoor heb ik dat meteen weer ingetrokken. Dus dat staat hier los van.
Maar wat 88CE aankaart is interessanter. Het blijkt dat meerdere goedertrouw gebruikers zich ge-intimideerd voelden door een andere gebruiker. En zich daardoor minder durfden uiten. Dat is wel erg jammer want er zit hier een verdomd intrigerende melange mensen. We zijn allemaal straatwerkers (outside workers) en op een of andere manier bindt dat.
Als hier iemand iets zegt over een incident op straat of het weer dan is dat herkenbaar en wordt ook door anderen herkend. Dat bindt ons. Maar dan moet wel iedereen zich vrij en ongebonden voelen om te antwoorden wat hij/zij wil.

Re: Slotje

4
Ik heb tot op heden nog geen toestemming gekregen, hoor!
Mij werd gevraagd of ik ook voor Sandd bezorg.
Daarop gereageerd en tot op heden niets gehoord.
Dus dat iedereen toestemming krijgt is niet waar!

Re: Slotje

5
Right Jan
Het forum moet niet worden PostNl vs Sannd
Dat zal ief ook wel bedoelen (hoop ik)

Discussies prima, "uithoren" = fout dan val je door de mand.
Jammer, er waren best wel discussies met PB21 op het scherpst van de snede en zo hoort het.
Motto is, zeg A dan ook B en niet weglopen.

@jette stuur pb naar ief dan heb je toegang

Re: Slotje

6
@ief:
Jij hebt toch dat account van postbode21 verwijderd?.. Had hij daar zelf om gevraagd ofzo? Ik vind dat je wel leuk forum hebt hoor, ief.. maar wat opheldering over deze zaak zou wel fijn zijn.

Re: Slotje

7
ief
is het niet wat kort door de bocht om na zo een korte tijd het onderwerp oei van het forum te verwijderen ?
dit werpt bij mij als bezoeker van dit forum de vraag op of je niet kort aan de kant van postbode 21 staat?
de volgende vraag ligt dus voor de hand nl. is OEI niet dezelfde als postb ode 21 ?
wil graag weten hoe andere bezoekers van dit forum hierover denken

Re: Slotje

8
Nee ik heb de OEI topic gestart om te kijken of PB21 nog een keer wilde reageren. Ik vond het wel een leuk steekspel tussen PB21, 88CE, Tobo, ik en nog een paar anderen.

Re: Slotje

9
bucky666 schreef:@ief:
Jij hebt toch dat account van postbode21 verwijderd?.. Had hij daar zelf om gevraagd ofzo? Ik vind dat je wel leuk forum hebt hoor, ief.. maar wat opheldering over deze zaak zou wel fijn zijn.
Dit is aan ief (helaas heeft die geen back up van mods)
Er zijn forum regels, het gaat ons geen donder aan wie voor wat verwijderd word.
cron