Re: Slotje

11
Postbode21 is zelf vertrokken van het forum. Ik heb daar verder geen mening over. Het lijkt mij echter zeer onwenselijk om te gaan discussiëren over een persoon die hier niet meer op kan reageren. Zoals je ook in het 'echte' leven niet achter iemands rug om spreekt of mensen weg zet met argumenten waar ze niet op kunnen reageren.

Verder is de bedoeling van de gesloten fora heel duidelijk en vertrouw ik op de eerlijkheid van de gebruiker bij de aanmeldingen. Waar kan je anders nog van uit gaan in deze tijd? Ik kan toch ook moeilijk de bedrijven op gaan bellen om te vragen of deze gebruiker echt daar werkt.

Ik neem aan dat alles zo duidelijk is en we hier een punt achter kunnen zetten (Y)

Re: Slotje

12
88CE schreef:Right Jan
Het forum moet niet worden PostNl vs Sannd
Dat zal ief ook wel bedoelen (hoop ik)

Discussies prima, "uithoren" = fout dan val je door de mand.
Jammer, er waren best wel discussies met PB21 op het scherpst van de snede en zo hoort het.
Motto is, zeg A dan ook B en niet weglopen.

@jette stuur pb naar ief dan heb je toegang
Heb ik gedaan en kreeg daarop de vraag of ik voor Sandd bezorg.
Geantwoord en tot op heden niets van de beheerder gehoord!

Re: Slotje

13
ief schreef:Postbode21 is zelf vertrokken van het forum. Ik heb daar verder geen mening over. Het lijkt mij echter zeer onwenselijk om te gaan discussiëren over een persoon die hier niet meer op kan reageren. Zoals je ook in het 'echte' leven niet achter iemands rug om spreekt of mensen weg zet met argumenten waar ze niet op kunnen reageren.

Verder is de bedoeling van de gesloten fora heel duidelijk en vertrouw ik op de eerlijkheid van de gebruiker bij de aanmeldingen. Waar kan je anders nog van uit gaan in deze tijd? Ik kan toch ook moeilijk de bedrijven op gaan bellen om te vragen of deze gebruiker echt daar werkt.

Ik neem aan dat alles zo duidelijk is en we hier een punt achter kunnen zetten (Y)
De beheerder kan de gesloten fora openen....kan hij ze toch ook weer sluiten!
Ik had al een tijdje geleden aangegeven, dat er concullega's op het besloten PostNL actief waren.
Dit werd toen afgedaan met....dat er mensen werkzaam zijn voor meerdere bedrijven en dus toegang hebben op meerdere besloten fora.
Ik heb toen kenbaar gemaakt dat Postbode21 niet werkzaam is voor PostNL en dus geen toegang heeft tot het besloten PostNL forum.
Ik heb het als zeer irritant ervaren, dat hij overal tussen zat terwijl ik de postings wilde delen met COLLEGA'S.
Dit is meten met 2 maten en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het daar wel aan.

Re: Slotje

14
@ief,

Misschien een goed idee dat mensen hier wel een soort van bewijs moet indienen voordat ze op gesloten fora;s mogen komen.

Een suggestie voor bijvoorbeeld Sandd medewerkers: Sandd medewerkers krijgen een medewerkers-pasje.

Iemand die voor Sandd werkt moet foto van zichzelf maken MET pasje erbij en naar jou toe sturen.
(ik weet niet of PostNL ook medewerkerspasje geeft?)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Slotje

16
Dat gaat hem niet worden postgirl.
1: de pasjes mogen alleen voor Sandd & Postnl doeleinden gebruikt worden en daar valt een forum niet onder.
2: als het wel zou mogen dan moet je persoonlijk langsgaan bij ief met je ID kaart erbij, die kan nooit op afstand beoordelen of de persoon bij dat pasje hoort.

@jette
Op zich niet erg als er conculega's bij elkaar in de keuken kunnen kijken, blijf daar bij het onderwerp.
Er zijn zat topics waar best hard gespeeld mag worden.
Daarom toch best jammer dat in dit geval Pb21 een discussie wilde aan gaan in een "besloten" gedeelte.
cron