Hoe vaak per jaar val jij in voor een collega

nooit
Totaal aantal stemmen: 3 (13%)
1 - 5
Totaal aantal stemmen: 9 (38%)
6 - 10
Totaal aantal stemmen: 3 (13%)
11 - 20
Totaal aantal stemmen: 3 (13%)
21 - 30
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
meer dan 30 keer
Totaal aantal stemmen: 5 (21%)
Totaal aantal stemmen: 24

Re: Invallen

6
ik heb 2 vaste wijken, en wordt wel eens (vooral in de vakanties) gebeld voor een invalwijk... vorig jaar het liefst 39 keer ingevallen in verschillende wijken :lol: Staat bovenaan op de bellijst!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Invallen

8
Invallen voor een collega

voor wie je invalt weet je niet altijd bij sandd.
maar elke maand heb ik wel een keer een extra wijk.

mijn coordinator weet dat ik wel meer wil lopen
en er gaat altijd wel iemand met vakantie of ziek o.i.d.

Re: Invallen

9
Ik heb op de drie piekdagen 2 wijken, op de ene daldag 2 wijken en op de andere daldag 1 wijk. Sinds de invoering van Georoute is het een stuk lastiger om nog niets extra te lopen omdat de wijken veel groter zijn geworden. Soms loop ik op vrijdagmiddag nog een wijk. Er wordt wel regelmatig met me geruild van wijk.

Re: Invallen

10
Bofkont die elke maand een extra wijk heeft. Mijn collega's gaan maar 1 of 2 keer per jaar op vakantie. De collega die wel 6 weken wegging heeft opgezegd. Dat is jammer voor mij want er is al een opvolgster. Die stond op de wachtlijst. Die opvolgster blijkt maar 1 week op vakantie te gaan. Maar binnenkort krijgen we er een of meer extra collega's bij en die gaan vast ook wel eens op vakantie (hopelijk voor ons). A.s.juli moet iedereen standaard naar 1 wijk i.p.v. 2 of 3. Je mag (in de vakantie en bij ziekte) wel tijdelijk meer wijken hebben omdat je dan 1 of meer collega's vervangt. Bedenk maar vast welke wijk je beslist wilt houden omdat die het meeste op zal brengen of het prettigst te lopen is. Reden (van het hoofdkantoor waar ze dit besloten hebben) is de te verwachten hoeveelheid post. Ben benieuwd hoe reëel die verwach-
ting blijken te zijn. Zulke verwachtingen horen we toch al jaren. Misschien door die innovatie waarover op de site van Sandd vermeld is. Aanbesteding van post door VGP waarvan Sandd profiteert.

En van elk depot moet er 80% in de nabije toekomst in de CAO. Wil je echt niet en iemand op de wachtlijst wil wel dan kun je eruit liggen. Dat hoorde ik net toen ik belde over een andere vraag. Je bent dus gewaarschuwd. Nou, dan ga ik toch maar in de CAO want ik wil beslist post blijven bezorgen. Volgens mij mag je daarbij ook best post voor een streekpost-
bedrijf blijven bezorgen. Die vormen geen echte concurrentie. Je mag niet bij PostNL gaan werken tenzij Sandd dat goedvindt. Alleen PostNL vindt dat niet goed. Zelfs niet als je niet op dezelfde dagen zou bezorgen. Dus als je op dinsdag en vrijdag bij Sandd en op de andere dagen bij PostNL zou werken. Helaas.
cron