Re: Fictieve postcode en huisnummer!

11
Sandd verstuurt alleen post van bedrijven niet van particulieren.
Met de zakelijke klanten heeft Sandd een regeling getroffen wat te doen met retour post.
Altijd is er post wat niet bezorgd kan worden, denk maar aan de brieven voor God, Sinterklaas en Kerstman.
Die voor God gaan naar de E.O geloof ik.
Maar die voor de Kerstman?
Retour zenden kan je niet maken, een kind zou in tranen uitbarsten als Sinterklaas hem retour zond. :lol:

Re: Fictieve postcode en huisnummer!

15
Hoe zie je het openen van zo'n dienst jan272? Hoe kom je dan aan de onbestelbare brieven? Wie stuurt die naar je door? Ga je van alle brieven die je dan krijgt opzoeken waar die dan bezorgd zouden kunnen worden? Dan ben je zowat een halve detective. En hoe kom je erachter als je de brief niet open mag maken? Er is immers briefgeheim. En ja, als het even duurt voor je erachter komt (als dat al gebeurt) dan lever je alleen geld in.

Re: Fictieve postcode en huisnummer!

16
Er worden ook poststukken tussen gedaan van niet bestaande huisnummers. Dus er komt wel degelijk post tussen die niet bezorgd kan worden. Ik herinner mij ooit dat ik op school bij PTT Post op excursie was dat ze bij het sorteer centrum postvakjes hadden. Dan heb je dus postvakje 55, 57 en 59 enzovoort. Of verbeeld ik mij dat? Als nummer 61 niet bestond dan ging die volgens mij ook niet naar de postbode toe?
cron