Re: Geen commentaar.

3
Tjaaaah.. Ik zag het filmpje net.
Ik zal me maar onthouden van commentaar... :roll:

Toch even een ding.. mag die vent (die betweter, die niets beters te doen heeft) zomaar, ongevraagd filmpjes van iemand op Youtube plaatsen? Met de intentie de bezorger voor gek te zetten? (onder het mom van dat hij al jaaaaaren zijn post niet goed bezorgd krijgt)

Eta: goed idee @denieuwe! (Y) :mrgreen:

Re: Geen commentaar.

10
Verschrikkelijk, dat soort mensen. Die postbode of postbezorger doet keurig z'n werk. De fiets staat op slot, en hij heeft hooguit 5 minuten onbeheerd gestaan. Het is onmogelijk om de fiets continu in het oog te houden, of je moet er de hele tijd op blijven zitten. Natuurlijk kan er post gejat worden, maar iemand die kwaad wil, lukt het toch wel. Bij mij is ook een keer post gejat toen ik post in een bussenfront aan het gooien was in een drukke straat, en met m'n rug naar m'n fiets stond. Feitelijk is het kanaal van briefpost zonder aanvullende dienst (dus niet aangetekend of verzekerd) ook niet geschikt voor het versturen van zeer waardevolle spullen. Maar dat is de verantwoordelijkheid van de afzender. Vergelijk het met een bewoner die z'n voordeur niet op slot doet en dan gaat klagen bij de politie dat ze te weinig doen om inbraken te voorkomen.
cron