Re: Klachten over natte post:

3
Afgelopen zomer heb ik eens een bezorgdag gehad met stortbuien. De post werd echt te nat om nog verder te gaan.
Ik was wel al bijna klaar, maar ben naar huis gegaan en heb de post te drogen gelegd.
Vervolgens de volgende ochtend alsnog bezorgd.
Nooit wat van gehoord verder.

Re: Klachten over natte post:

5
Mensen zijn inderdaad over het algemeen begripvol. Dat is mij ook al eens opgevallen.
Ironische vind ik dan weer dat ik maar 1x ben aangesproken op natte post en dat het werkelijk maar om 1 klein mini drupje ging op een blauwe envelop... Heb toen in alle eerlijkheid gezegd dat we ons daar echt niet druk om hoeven te maken.

Re: Klachten over natte post:

7
Laatst iemand die een nieuwe Veronica-gids had besteld, omdat de natgeregende flapjes ook nog 's achter de tochtborstels waren blijven hangen, kortom; zootje op de deurmat. Maar de bewoner bracht het wel aardig: 'was jij dinsdag ziek of vrij of zo? Zo bezorg jij anders nooit!'

In een hoosbui is er soms echt geen houwen meer aan. Hoe langer je blijft prutsen, hoe natter alles wordt, helemaal als het water je uit de mouwen loopt. Maar goed, die nieuw te bezorgen gids was in plastic verpakt, maar toen was het droog :-)

Re: Klachten over natte post:

8
denieuwe schreef:Laatst iemand die een nieuwe Veronica-gids had besteld, omdat de natgeregende flapjes ook nog 's achter de tochtborstels waren blijven hangen, kortom; zootje op de deurmat
Dat is precies waar die flapjes voor bedoeld zijn: het verhogen van de attentiewaarde.
Hoe erger de zooi op de deurmat, hoe hoger de attentiewaarde.
cron