Re: met hittegolf de post bezorgen

11
Zo, ik ben ook klaar! Ik was pas om half 10 weggegaan. Ik moest eerst even een collega van paardrijden op gang helpen :P En mijn kleine neefje wou natuurlijk weer mee naar de paarden. Ik was om 12 uur gelukkig alweer thuis. 1,5 liter fles drinken mee (was bijna leeg toen ik thuiskwam), nog even bij mijn zusje langsgeweest (bleek niet thuis te zijn). Gelukkig had zij de sproeier aanstaan, ben ik even onder gaan staan :lol: haar huisbaas moest er wel om lachen toen ik dat deed.
Nu even gauw schoonmaken (krijg een kijker voor het huis) en nog klaarmaken voor het feestje van vanavond (moet als cowboy verkleed :evil: )

Alvast fijn weekend. Ik moet helaas morgen nog werken.

Groetjes!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: met hittegolf de post bezorgen

14
Bofferds die vroeg kunnen starten, ik niet pas rond half 9. Maatregelen neem ik wel, pet op,lange mouwen en broek, wel katoen en luchtig. Ik was ooit zo stom om supersunny erbij te lopen in mn 1 e jaar, lekker bruin moest ik zijn. Je krijgt t er alleen maar warmer van! Veel water drinken is een must en een energiedrank voor de suikers en zouten. Banaan of ander fruit mee, flesjes actimel is ook lekker.

Re: met hittegolf de post bezorgen

17
@Jette
niet te zomers,, krijg je het alleen maar warmer door... in een lange broek is beter te doen..
en drinken VOORRR je dorst begint te krijgen....

@Elisa
Ging best wel lekker vandaag..
ben nog steeds op zoek naar goede pet.... heb je een tip ;)

1e wijk om 8 uur gestart en voor tienen weer thuis..
om 1 uur 2e wijk gelopen en was om half 3 klaar.
meer gedronken dan anders (water helaas :P) en 2e deel wat rustiger gelopen dan normaal..

vrijdag elisa , ben zeer benieuwd wat er gaat komen... :lol: qua post...
weet jij, wanneer de ikea,s rondgebracht gaan worden... is dat in september?
5 miljoen stuks las ik op de info krant van sandd... dat is op elke 3 huizen 1?
van selektmail heb ik gelezen zelf stickeren ? waarom is dat elisa..

Re: met hittegolf de post bezorgen

18
Ik had de bezorgcoordinator gisteren aan de lijn, i.v.m. een pakje die niet door de brievenbus paste (en wat ik daarmee moest doen) en die zei dat er vrijdag veel post aan zit te komen. Geen idee wat erbij zit. (ik loop i.v.m. vakantie eventjes 3 wijken) Ik moest mijn borst maar vast nat maken.

Re: met hittegolf de post bezorgen

19
@Ikeas ja ik weet nog van mijn SMN tijd dat we elk huis zon gids hadden je wilt niet weten hoeveel ikeas ik hier had staan. Nu met 3 wijken is dat beetje teveel vrees ik! Dan staat mijn huiskamer propvol.Ja zelf stickeren moesten we ze, een tijdrovende bezigheid.

Ik meen dat ze in het vroege najaar bezorgt werden.

@ petje! Ik heb de leontien petjes momenteel, die liggen bij kruidvat, wit , zwarte en rode. Ik heb een witte voor de zomer en de zwarte voor de regenachtige dagen. Het zijn bandada petje dus je knoopt ze goed vast, waaien niet af en zijn van katoen. En.. ze zien er leuk uit!

Re: met hittegolf de post bezorgen

20
Bedankt voor de tip @Elisa. Ik moet straks toch nog mijn strippenkaart opmaken en dan ga ik even in de stad voor zo'n petje kijken. Ik heb alleen nog zo'n tnt-petje (moet ik die niet eens teruggeven? Oeps!) maar die kan ik niet opzetten he? :lol:

Wij kregen de Ikea gidsen altijd zo rond eind augustus.
cron