Re: met hittegolf de post bezorgen

23
Ik zie bij mij in totaal 230 kilo staan. 98 kilo voor de ene wijk (627 poststukken) , 73 kilo voor mijn andere (kleine) wijk (452 poststukken) en voor de (kleine) invalwijk 59 kilo. (449 poststukken)
Ben benieuwd. Dat wordt wel lekker verdienen. De jongste die nog op de basisschool zit, heeft vrijdag een continuerooster met Amerikaanse maaltijd, en die is dan om 14:00 uur uit. Dat komt mooi uit.
Als ik om 8 uur begin, red ik het wel.

Re: met hittegolf de post bezorgen

26
Nou, ik vond het dus gisteren te heet. En kwam ook na mijn twee wijken met barstende hoofdpijn thuis, en kon even niets anders meer doen, dan op de bank neerploffen. In de kamer was het nog uit te houden met 24 graden. Buiten was het in de schaduw 37 graden. Moet je nagaan als je in de zon kwam. Too hot!

Re: met hittegolf de post bezorgen

27
postbode21 schreef:@Jette
niet te zomers,, krijg je het alleen maar warmer door... in een lange broek is beter te doen..
en drinken VOORRR je dorst begint te krijgen....

@Elisa
Ging best wel lekker vandaag..
ben nog steeds op zoek naar goede pet.... heb je een tip ;)

1e wijk om 8 uur gestart en voor tienen weer thuis..
om 1 uur 2e wijk gelopen en was om half 3 klaar.
meer gedronken dan anders (water helaas :P) en 2e deel wat rustiger gelopen dan normaal..

vrijdag elisa , ben zeer benieuwd wat er gaat komen... :lol: qua post...
weet jij, wanneer de ikea,s rondgebracht gaan worden... is dat in september?
5 miljoen stuks las ik op de info krant van sandd... dat is op elke 3 huizen 1?
van selektmail heb ik gelezen zelf stickeren ? waarom is dat elisa..

Lange broek aan????? :shock:
Krijg ik toch nooit bruine benen.....
Nee joh, ik heb lekker mijn afritsbroek aangedaan en eerlijk...het was best wel te doen met post en 3 stuks HAH!
Wel voldoende water meegenomen en na thuiskomst lekker gedouched. ;)

Re: met hittegolf de post bezorgen

28
@Hoofdpijn dat herken ik , met de ervaring leer je rustiger aan te doen, je goed te kleden en genoeg te drinken, bruine benen krijg je heus wel maar even niet tijdens postlopen.
Ik weet dat ik zo de 1 ste zomer ook dacht Ha fijn mooi, lekker bruin worden! Nou bruin werd ik zeker maar ontzettend veel last van de warmte juist erna als je klaar bent, dat was echt niet fijn!
Lesje geleerd!

Re: met hittegolf de post bezorgen

29
Hoofdpijn tijdens extreem warme dagen duidt vaak op vochtgebrek.
Ook altijd een pet opdoen, tegen evt zonnesteek!
Korte broek aan, is toch heerlijk als het warm is...heb nergens last van, hoor.
Zorg altijd dat ik voldoende water bij me heb.
Kom ik onderweg water tekort, dan bel ik bij iemand aan en vraag of ik mijn flesje(s) even mag vullen.
Nooit een probleem!
En loop niet te snel, pas je tempo aan.

Re: met hittegolf de post bezorgen

30
elisa schreef:Nou dan zit ik in dezelfde schuit met mn 3 wijken, wat een gewicht zeg! Pfff dat worden iets van 18 kratten vol! Arme chauffeurs! En de post zal er dan weer laat zijn voor ons, dat is balen hoor.
Arme chauffeurs???
Je bedoelt toch zeker, arme bezorgers!

De chauffeurs zitten lekker koel in hun busje...met AIRCO, toch?? :o
cron