Re: HELP! startende slecht weer bezorger!

14
Holland is een fietsland.. dus een beetje Hollander kan ook in weer en wind fietsen Berber :D
En een postbezorger kan tegen alle jaargetijden, anders kan je beter binnenwerken.
In de zorg bijvoorbeeld.
is ook makkelijk in te plannen.. werk je 2 - 3 uur per klant. kan je zelf je tijd indelen.
bijvb ik kom als ik mn kind op school heb afgezet...

Re: HELP! startende slecht weer bezorger!

17
Super timing postboy!

@ carla: eerlijk is eerlijk tijdens de post hadden ik niet zoveel last van de wind. Behalve dan dat mijn fiets er ineens vandoor reed zonder mij (hij bleef wel staan :lol: )
Maar met de jongens samen en tegenwind was het echt flink trappen. Tja post bezorgen of niet. Ik weet niet of ik zo'n bikkel ben dat ik met een stortbui zonder mopperen loop hoor.
Vandaag met de wind was het in elk geval super lopen

Re: HELP! startende slecht weer bezorger!

18
Ik had op zowel de heen- als de terugweg de wind tegen. :lol:

Voor de rest was het prima te doen. Eenmaal een buitje onderweg. Maar ik kon bij de flat onder een afdak staan, met een heerlijk koppie koffie. :)

Even een vraag. Bij mijn invalwijk zit een cafe, waar altijd de rolluiken voor de deur zitten. Ik denk dat hij pas 's avonds open is of zo. Ik had nu een Sligro envelop en een klein foldertje van de Sligro. Wat kan ik het beste doen? Straks terug of retour naar de afzender?

Re: HELP! startende slecht weer bezorger!

19
slagvaardige schreef:Ik had op zowel de heen- als de terugweg de wind tegen. :lol:

Voor de rest was het prima te doen. Eenmaal een buitje onderweg. Maar ik kon bij de flat onder een afdak staan, met een heerlijk koppie koffie. :)

Even een vraag. Bij mijn invalwijk zit een cafe, waar altijd de rolluiken voor de deur zitten. Ik denk dat hij pas 's avonds open is of zo. Ik had nu een Sligro envelop en een klein foldertje van de Sligro. Wat kan ik het beste doen? Straks terug of retour naar de afzender?
Straks terug als dat niet al te moeilijk is
anders gewoon retour sturen.
Maar teruggaan bespaart je stickeren.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: HELP! startende slecht weer bezorger!

20
Ik heb toch maar even gebeld voor de zekerheid. Ik hoef er niet vandaag voor terug, maar mag ze vrijdag meenemen. Is toch Sligro en dan maar dat cafe als laatste op de ronde. Als het goed is, moet het cafe in de loop van de middag open zijn. In ieder geval na 12 uur. Nu was ik om kwart voor elf al klaar, dus net te vroeg. :)

Probeer ik het vrijdag na 12 uur nog een keer. :)
cron