Re: Onstuimig weer

31
postbode21 schreef:@anne en elisa
kop op! temperatuur gaat weer lekker omhoog. volg weeronline en loop tussen de buien door.
we laten ons niet afschrikken door het weer. tegen de tijd dat het vrijdag is , valt het vast wel mee.
fiets goed laden!
;)

Tsja....we moeten het er gewoon mee doen, enne.....ik heb ooit vernomen dat iemand zei: "kom op, er valt meer regen naast, dan op je....." ;) 8-)

Re: Onstuimig weer

32
Handige tips, maar ik heb altijd een hele stapel post op mijn arm, ik vraag me af hoe ik dat fatsoenlijk droog hou....
ik doe altijd een plastic tas onder, om mijn stapel. Mijn jas is natuurlijk ook zeiknat en de post wordt dat dan ook.
en ik probeer post in het plastic bovenop te leggen. maar nog krijg je alles niet droog door de brievenbus. ...

gr lucie

Re: Onstuimig weer

34
lucie schreef:Handige tips, maar ik heb altijd een hele stapel post op mijn arm, ik vraag me af hoe ik dat fatsoenlijk droog hou....
ik doe altijd een plastic tas onder, om mijn stapel. Mijn jas is natuurlijk ook zeiknat en de post wordt dat dan ook.
en ik probeer post in het plastic bovenop te leggen. maar nog krijg je alles niet droog door de brievenbus. ...

gr lucie

Ik gebruik altijd de retourenzak, en daar pas de stapel post precies tussen. Ik vouw die dubbel, en zo heb je aan beide kanten plastic, zodat de post niet nat wordt aan de onderkant, wanneer je het op de arm houdt. En je kunt zo door het plastic goed lezen waar de poststukken bezorgd moeten worden + dat de post zo goed droog blijft. Ik doe het al steeds zo, en ik vind het prima werken. (Y)

Succes nogmaals iedereen met het naderende slechte weer. Tot nu toe is het hier droog, en schijnt het zonnetje zelfs :)

Re: Onstuimig weer

35
Vanochtend na een snelle blik op buienradar meteen nadat de kinderen naar school waren begonnen. Mezelf ondanks de niet zo hoge temperatuur flink in 't zweet gefietst en gelopen, en gelukkig op tijd voor de regen begon te vallen weer thuis. (Y) Na het weekend zien we wel weer, hopelijk blijf ik geluk houden, want regen, dat ben ik altijd bijzonder snel beu!!

Re: Onstuimig weer

36
Zo.... ik dacht: "eens effe checken of er vandaag nog niemand van de fiets is gewaaid" :lol: .
Lekker windje, hè?! Ikzelf fiets in de "binnenlanden", maar zijn hier op het forum ook mensen die in de kustgebieden fietsen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die vandaag alles een beetje op orde hebben gekregen.
Wat mij betreft viel het reuze mee; had aanvankelijk een beetje angst om met deze wind op de fiets te stappen, maar kwam toch goed vooruit. Niks omgewaaid, niks weggewaaid, vond het eigenlijk wel lekker fietsweer!

Re: Onstuimig weer

37
Hehe mijn post is weer bezorgd. Maar wat een storm staat er zeg.
Maar gelukkig is het allemaal zonder ongelukken gepost. ik vind het wel vermoeiend hoor,zo met die wind.
Maar mag eigenlijk niet klagen: het was droog!!

Re: Onstuimig weer

39
Hier in t oosten was het droog, en niet koud. Ik heb genoten van de storm, ik ben gek misschien maar ik vind het heerlijk mits het wel droog blijft.
Nee niet van de fiets gewaaid, dat is wel eens gebeurt in een bocht bij flats. Met post ,fiets en al onderuit.
Ben erop bedacht haha!

Regen zou hier ook niet komen wel in het zuiden. Dan heb je pech he.
cron