Re: Sterkte voor collega's in het noorden

18
Ik kan wel op opslaan klikken maar na een tijdje staat het er nog niet bij. Normaal staat het opgeslagen na een tijdje en later kun je zien of de TC het goedgekeurd of afgekeurd heeft.

Het ging om vier volle zakken post en een wijk van 525 afgiftepunten. Twee wijken eigenlijk die samen zijn gevoegd. Ik kreeg er maar 1:35 voor terwijl ik er twee uur over heb gedaan. Sommige straten moest ik trouwens wel drie keer lopen. Zo slecht was hij gezet.

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

19
slagvaardige schreef:Ik kan wel op opslaan klikken maar na een tijdje staat het er nog niet bij. Normaal staat het opgeslagen na een tijdje en later kun je zien of de TC het goedgekeurd of afgekeurd heeft.
Oh ja, bij mij is het nooit normaal geweest, duurt het altijd een half tot heel dagje voor je wat kunt zien. Komt vast goed! Heb je wel bij de regel met de meeste tijd ingevuld, want dat las ik ook nog op mijnwerk.

En over die andere post: helaas is de vorige chauffeur ermee gestopt, daar kon je echt op rekenen. Nu al vier, vijf keer op een rij iets mis met de aanlevering. Foutje kan gebeuren, maar dit is een rommeltje. De coördinator heeft notabene (op mijn verzoek) vlak voor die tijd nog instructies gegeven - ik neem aan niet om de post buiten op de stoep te zetten :(
cron