Re: Sterkte voor collega's in het noorden

22
slagvaardige schreef:Jeetje.. kon die man geen ander baantje vinden?
Ik vrees van niet, nee ;) Ik hoop toch echt dat als ik het vier-vijf keer op een rij zou verkl*ten op één adres en zelfs na telefonische instructie niks beters weet te verzinnen dan de post in de stromende regen op de stoep zetten, dat men mij dan vriendelijk verzoekt een andere bezigheid te zoeken en/of de dokter te raadplegen. Maar nou ja, iets met peanuts...

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

26
slagvaardige schreef: Zou daar toch eens achteraan gaan bij de coordinator.
Heb ik gedaan. Ze beloofde beterschap en de keer daarop was er weer geen sleutel... toen heb ik wat minder vriendelijk aangegeven dat de maat vol was en mijn sleutel teruggevraagd.
Coördinator vroeg om een laatste kans en die heb ik - met de voorgestelde extra maatregelen - gegeven. Ze hebben mazzel dat ik het werk graag doe, maar wat een gedoe voor een paar tientjes :-(

Re: Sterkte voor collega's in het noorden

28
Ja het is mijn huissleutel en er is (digitaal) voor getekend. Ik ga er (maar weer) van uit dat er niks verkeerds mee gebeurt, helemaal niet na deze heisa. Ik was vandaag thuis en het bleek wéér een andere chauffeur, wel degene die de post buiten had gezet, maar niet degene die me vorige week belde en ook niet degene die een kratje bij de buren had geleverd en... nou ja, ongeveer elke week een nieuwe dus en steeds iets anders mis. Soms heeft de chauffeur wel de goeie sleutel, maar staat mijn post (of een deel) in de verkeerde bus. Of zo. En bij deze paste de sleutel vorige week niet... nu wel weer. ;)
cron