Aantallen

1
Bij mij klopten de aantallen vandaag echt niet... Voor mijn twee wijken was er bijna alleen maar veronica gids, bij de ene wijk nog 1 ander poststuk en bij de andere nog een stuk of 5 of 6 andere poststukken. Maar volgens de bezorglijsten zouden er nog iets van 50 andere poststukken naast de veronicagidsen bij moeten zitten. Misschien hebben ze een soort verdeling gemaakt, omdat er donderdag anders helemaal geen post zou zijn, anders zou ik het ook niet weten.

Re: Aantallen

2
Het gaat druk worden bij DHL voor de slag van morgen. Ze kwamen net bij mij kratjes ophalen omdat ze te kort kwamen op het depot. Normaal gesproken tussen de 3 en 5 kratjes, vanmiddag komen ze der 8 afleveren...

Re: Aantallen

7
Ik had twee weekjes vrij. Het is wel even wakker worden zo hahaha. Ik ben nog bezig met sorteren :lol: (uiteraard wel even tussendoor gekookt en gegeten)
Gelukkig wil mijn man morgen wel wat helpen. Hij werkt morgen thuis, en dan kan hij meteen de kerstkilootjes kwijtraken (Y)

Re: Aantallen

10
hey postbode21,

Bedankt, laten we idd verder gaan er met z'n allen een gezellig forum van te maken. Het gewicht zit hem vooral in de neckerman. Maar ik durf even niet te zeggen of die nou al bij dhl zat of niet, denk het wel.
cron