(on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

1
Opeens veel post een geen werklijsten vandaag, ook een brief voor volgende week.

Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat er morgen gewoon de eerste veronica gids gelopen gaat worden. Volgende week wordt de tweede gids bezorgt en zal er ook huis aan huis reclame van veronica bezorgd worden. Ik hoop dat de werklijsten dan ook weer aanwezig zijn..

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

2
Ik heb heel weinig post en geen Veronica.
Eindelijk wel de nieuwe wijkvergoeding, maar hoeveel de vergoeding van volgende week zal zijn ????
Jammer dat niet iedereen gewoon op de hoogte wordt gesteld van vergoedingen en hoe en wat. BIj mij ook geen werklijsten, die komen morgen.
Ik vroeg me trouwens af dat als je alleen de b-slag loopt, of je wijkvergoeding dan ook bijgesteld wordt ? Dit omdat de veronica toch in de a-slag gelopen wordt.
groetjes
Natascha

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

4
Ik weet alleen dat ik 57 cent omhoog ga, maar weet nog niet hoeveel gidsen ik erbij krijg. Hopelijk zit er morgen meer bij de info.
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik nu wil. Ik werk nu voor VSP en DHL, maar ik kom soms echt tijd te kort. Het zijn ongeveer 770 adressen, maar ze liggen wel verspreid over een groot gebied,ook al is het stedelijk gebied. Ik doe alles onder schooltijd, dus dan kom ik soms een beetje in de knoei. Dus toen had ik het idee om de a-slag te laten vallen, maar ja wat voor gevolgen heeft dat dan op de vergoeding. Als je de a en de b slag hebt, kunnen ze onmogelijk de vergoeding laten verschillen, maar als je niet weet wat de a slag krijgt, kan dat dus wel gedaan worden.
Fijne avond,

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

6
Het was vooral vervelend dat er weinig gewone post was. Als je nu gewoon veel post hebt, dan schuif je ze er zo doorheen met de normale post. Maar nu heb ik menigmaal mijn handen geschaafd aan die brievenbussen. Sommige brievenbussen hebben ook last van de kou en dan krijg je de klep pas open na gebruik van geweld :lol:
Maar het is weer gelukt en we zijn weer rijk :roll:

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

7
ief schreef:Wat een hel vandaag met de veronica reclame. Die briefjes zijn zo dun dat ze heel erg lastig door de brievenbussen gaan. Daarnaast moest het huis aan huis en duurde mijn wijk dubbel zo lang. En was het ook nog is behoorlijk koud. Moest echt ff bijkomen toen ik weer thuis was...
Ach, dat viel wel mee met die kou, vandaag vanaf 9.30 tot 17.30 met die flyers in de weer geweest.
het ging op een gegeven moment zo snel dat ik er van zweten moest.
Tip. de flyers dwars voor de open klep en duwen maar. Werkt perfekt.

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

8
ik weet niet wat voor soort wijk jij loopt maar mijn wijken van global mail zijn een ramp, ik heb zogenaamde buitenwijken en niet de soort waar ze sociale woningbouw plegen, nee met kasten van huizen die soms meer dan 100 meter uit elkaar staan, met daar tussendoor straatjes met ruimopgezette tweekappers met opritten van gemiddeld 14 meter tot de brievenbus, ik heb een paar kleine rijtjes met de deuren naast elkaar waar je van de ene deur zo bij de andere kan zonder om te lopen.
dan heb ik ook nog een gedeelte waar wel rijtjes huizen staan maar die staan dusdanig dat je geen fatsoenlijke rout kan lopen zonder een heleboel dubbel geloop ( hofjes met een rijtje huizen aan 1 kant die doodlopen zowel aan de even kant als aan de oneven kant) oftewel een halfstedelijke wijk.

ik heb er ongeveer 8 uur langer over gedaan alleen door die flyers en dan nog maar net de helft (600 stuks) gedaan waarvan de helft met de gewone post

Re: (on)duidelijkheid rondom veronica gidsen

9
Als je mij bedoelt, ik heb 2 landelijke wijken circa 90 km per keer en 350 adressen.
In het dorp zelf is het halfstedelijk 550 adressen met 2 straten rijtjes woningen met een voortuintje van elk 10mtr de rest allemaal vrijstaand of 2 onder 1 kap.
de gemiddelde perceel grote is hier 450 m2 .
als ik dus eens geen post bezorg of met mijn hobby bezig ben, probeer ik dus m'n eigen perceeltje (850m2) netjes te houden
cron