Van DHL naar Sandd, hoe ben je overgestapt?

Ik wilde al stoppen en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om niet verder te gaan.
Totaal aantal stemmen: 2 (8%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren en kan nu terecht bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 6 (24%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren bij Sandd, maar heb nog niets gehoord.
Totaal aantal stemmen: 4 (16%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren en kan nu terecht bij een ander postbedrijf.
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Ik heb afgewacht en Sandd heeft contact met mij opgenomen, nu heb ik een wijk bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 3 (12%)
Ik heb afgewacht en Sandd heeft contact met mij opgenomen, toch kan ik geen wijk krijgen bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 7 (28%)
Ik heb afgewacht en niets gehoord van Sandd.
Totaal aantal stemmen: 2 (8%)
Totaal aantal stemmen: 25

Re: De van DHL naar Sandd Poll

11
@postbode7

Doro heeft gelijk hoor. RVN bezorgt post van Sandd.
Hij heeft helaas te maken met onderaannemers.
en als die op dit moment niemand nodig hebben is het wachten..
je aanbieden voor INVALLEN in de meivakantie is ook slim Doro
en voor de zomervakantie

via invallen kan er zo een wijk open vallen en ben je binnen.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

13
He wat grappig: mijn DHL-depothouder gaat ook voor Netwerk VSP aan de slag. Voortaan ga ik dus ook Sandd en VSP combineren.

Ik ben al telefonisch benaderd door Sandd, i.v.m. de overname van mijn arbeidsovereenkomst bij DHL. Volgende week heb ik een gesprek met de teammanager over de normering van mijn wijk en de arbeidsvoorwaarden bij Sandd. Als dat bevalt ga ik over op een contract bij Sandd en zo niet, dan blijf ik voorlopig met OVO voor Sandd werken.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

14
Weet iemand al of alle depothouders van DHL over gaan naar VSP? Ik wist wel dat mijn depothouder in gesprek was met ze.
Zal het morgen zeker even vragen. Zelf ben ik ook actief op zoek ,heb al een afspraak bij TNT. Ik zou het werk erg missen,
binnen zitten is niets voor mij. Kan een Sanddbezorger me vertellen hoeveel meer post er in zijn wijk is bijgekomen?
En is de vergoeding aangepast?

Re: De van DHL naar Sandd Poll

15
Volgens mij gaat het om individuele depothouders die er zelf voor kiezen om voor VSP te gaan werken.

De volumes bij Sandd zijn wel gestegen, maar niet met 50%, zoals aangekondigd. Het Veronica Magazine gaat bijna zeker niet mee naar Sandd, dus dat scheelt al behoorlijk in volume. De vergoeding is nog niet aangepast: de post van DHL gaat veelal als extra overlap voor 2 cent in de tassen van de Sanddbezorgers mee, dus Sandd is spekkoper! Ik zal het deze week eens navragen wat er in de toekomst met de vergoedingen bij Sandd gaat gebeuren. Een vaste wijkvergoeding zoals DHL die kent zou niet gek zijn, anders zijn de bezorgers flink de pineut.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

17
Ik heb toen ik 'solliciteerde' bij Sandd verschillende postcodes opgegeven bij mijn eigen wijk in de buurt. De 6843 - 42 en 44 code kende ik al goed vanwege DHL en TNT en wat daaromheen ligt kan ik ook leren :) (de 46, de 45, de 44, de 36, de 35 enz. enz.)Dus ik geloof dat ik wel 7 of 8 verschillende postcodes opgegeven heb. Dat scheelt, want dan heb je sneller kans om gebeld te worden. Het was dus ook na 3 weken raak, alleen niet een van de wijken die ik opgegeven had, maar een beetje verpauperde wijk daar in de buurt. Blijkt overigens best een hele leuke (en makkelijke) wijk te zijn. Wel groot puf! :lol:

Re: De van DHL naar Sandd Poll

18
Voor Koogje5 en Ton. Over welke depots van DHL hebben jullie het en in welke plaats liggen die depots? Ik zit bij depot Dongen en van mijn depothoudster heb ik er jl. zaterdag nog niets over gehoord. Van wie heb je gehoord dat die Veronicagidsen eventueel niet naar Sandd gaan? Waarom niet? Als die drukkerij op de vrijdag of maandag af kan leveren kunnen wij de dinsdag erop bezorgen. Sandd zou daarmee een vette klant krijgen. Ik heb hier in een klein dorp al 170 Veronicagidsen. Dus laat staan hoeveel er in heel Nederland zijn. En als die klant tevreden is betekent dat heel wat voor een postbedrijf. Wij kunnen die gidsen met zijn allen (bij Sandd) best bezorgen hoor. No problem. Ben benieuwd wat ze later dit jaar met de Ikeagids gaan doen. TNT wil de Ikea niet als die gidsen nog helemaal gestickerd moet worden. En is waarschijnlijk ook wat te duur naar de zin van de Ikea. En Sandd zou toch álle activiteiten van SMN over gaan nemen? Dat hebben ze zelf gezegd. En daar valt dus ook de Veronicagids en Ikea onder. Beloofd is beloofd.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

20
postbode7 schreef: Beloofd is beloofd.
Niet dus, maar dat geldt overigens niet alleen voor de overname van de klanten hoor, wat dacht je van de DHL-bezorgers die niet bij Sandd aan de bak komen?

Ik werk voor depot Apeldoorn, maar er zijn dus meer depots die voor VSP gaan werken.
cron