Van DHL naar Sandd, hoe ben je overgestapt?

Ik wilde al stoppen en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om niet verder te gaan.
Totaal aantal stemmen: 2 (8%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren en kan nu terecht bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 6 (24%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren bij Sandd, maar heb nog niets gehoord.
Totaal aantal stemmen: 4 (16%)
Ik heb niet gewacht en ben zelf gaan solliciteren en kan nu terecht bij een ander postbedrijf.
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Ik heb afgewacht en Sandd heeft contact met mij opgenomen, nu heb ik een wijk bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 3 (12%)
Ik heb afgewacht en Sandd heeft contact met mij opgenomen, toch kan ik geen wijk krijgen bij Sandd.
Totaal aantal stemmen: 7 (28%)
Ik heb afgewacht en niets gehoord van Sandd.
Totaal aantal stemmen: 2 (8%)
Totaal aantal stemmen: 25

Re: De van DHL naar Sandd Poll

24
Mijn depot, van Alphen aan de Rijn, gaat ook voor VSP werken. Ik kan via het depot eventueel ook voor VSP aan de slag. Dit zou dan via het depot geregeld moeten worden en niet via VSP zelf(waarom?). Ik had al eerder contact opgenomen met vsp, maar de wijken waren met iets te groot.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

25
@ief

waarom?
omdat dit depot gewoon werk aanneemt van vsp (onderaannemer)
dan werk je rechtstreeks voor hen.

hoeven ze je geen cao aan te bieden want zullen ze onder de 2 miljoen per jaar blijven.
let wel op, het kan zijn dat de betalingen nog minder zijn omdat er ook voor hen
als tussenpersoon iets aan de strijkstok moet blijven hangen.

Re: De van DHL naar Sandd Poll

26
Ik heb afgelopen maandag een klein cadeautje gehad van DHL
Ik werk er nu nog maar 1.5 maand voor.
Het is een theekopje met lepel klein zakje merci chocolade en een pakje thee.
Op de verpakking stond:

Beste bezorger,

Bedankt voor al uw inzet voor SelektMail in de afgelopen turbulente periode.Ons netwerk heeft indruk gemaakt, met jou als belangrijke schakel!

SelektMail Nederland

Nou dat is toch best leuk voor als je er nog maar zo kort werkt. ;)

Re: De van DHL naar Sandd Poll

29
gereageerd op de mail van Sandd,
2 dagen later telefoon, en 3 dagen later een ovo bij Sandd,
dezelfde wijk notabene, alleen was dat bij DHL 1 wijk en nu bij Sandd bijna dezelfde route is dus 2 wijken, kwa post-aantallen merk ik niet echt verschil (afgezien van de mindere laatste weken DHL natuurlijk)

communicatie is bij Sandd vooralsnog stukken beter...verdiensten om en nabij 't zelfde, alleen moet ik nog zien hoe dat met die belasting zit...argh
ohw, en de Sandd tassen en kratten zijn werkelijk een stuk kleiner!!!

eerlijk gezegd bennik vooralsnog niet ontevreden over de gang van overgangszaken, en ben blij dat ik zo weer verder kan!
cron