Vakantie?

1
Hoe werkt het bij dhl eigenlijk met vakanties en als je bv een dagje vrij wilt hebben? Ik weet dat je zelf iemand kan zoeken om je te vervangen, maar als dat nou niet lukt? Ik heb al wel een briefje gehad waarop je kon invullen wanneer je op vakantie gaat, maar ik heb nu nog geen idee wanneer ik ga. Dit zou wel is korte termijn werk kunnen worden. Hoe kort kan je maximaal van te voren zeggen dat je een keer niet kan, zodat het depot een vervanger kan zoeken?

Re: Vakantie?

3
Ik zou het inderdaad even bespreken met de depothouder. Ze hebben natuurlijk altijd wel iemand achter de hand voor als er een bezorger bijvoorbeeld zijn been breekt, maar ik kan me ook voorstellen dat ze in de problemen komen als er te veel mensen last minute op vakantie gaan.
Zo gauw je wel ongeveer weet wanneer je op vakantie bent, zou ik dat ook doorgeven en er dan bij vermelden dat het "ongeveer" is, met een speelruimte van bijvoorbeeld een week er voor en een week er na.
Of je neemt gewoon een ruimere periode vakantie en meldt jezelf als invaller aan in die weken dat je toch thuis bent.

Succes! Groetjes, wandelaar.
cron