Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

11
ief schreef:
Mededeling Depothouder
ALS DEPOTHOUDER WORDEN BIJ TE LAAT AAN- EN AFMELDENINGEN BOETES UITGEDEELD AAN DE DEPOTHOUDER.
:lol: :lol: :lol: Dat schiet wel op zo..... :D :roll:
DEZE ZULLEN VANAF NU WORDEN DOORGEZET NAAR DE BEZORG(ST)ERS
Volgens mij moet dit dan doorberekend zijn i.p.v. doorgezet...... :?
Alleen moet hij eerst dan nog zelf de boete betalen en vervolgens van zichzelf weer terugkrijgen nietwaar? :lol: :D Zoals dit zo vermeld staat in het berichtje althans.... :? :roll:

Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

12
slaat natuurlijk nergens op
ik meld me trouw elke keer aan en af dus als ik het 1 keer vergeet dan moet ik daarvoor boeten
als zij nu eens iets verkeerd doen, wat dan ??
je wordt toch vaak met een kluitje in het riet gestuurd
dan is de post om 11 uur klaar en dan weer pas om 2 uur
en trouwens waar blijven de jassen van DHL
heb in december een vest besteld, januari halen ze het van mijn vergoeding af en heb ik al iets gezien????
nee hoor !!!!! krijgen zij nu ook een boete

Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

13
@hellen.
ik zou zeggen: boter bij de vis.
je besteld een vest om voor dhl o.a. reklame te maken,
mogen ze blij zijn dat je het wilt dragen.
en dan vooraf betalen en nog niet binnen?

het moet niet gekker worden op de postmarkt.
maar als jij er al 5 jaar werkt kan je ons vast vermaken met
andere staaltjes.
ik hoop toch ook leuke, fijne, mooie dingen van dhl. :lol:

Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

17
@Hellen:
Wat stom dat ze wel geld afschrijven en dan vervolgens het vest niet leveren. ik zou het gewoon zo snel mogelijk melden bij jouw bezorgmanager.
Wel geld afschrijven en dan niets leveren klopt niets van... :evil:

Bij Sandd had ik eind november vorig jaar het hele pak besteld, en een week later zat het erbij in de postkrat. (Y) De eigen bijdrage hieraan werd pas in januari 2010 afgetrokken v.d. maandvergoeding..

Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

19
anne schreef:@Hellen:
Wat stom dat ze wel geld afschrijven en dan vervolgens het vest niet leveren. ik zou het gewoon zo snel mogelijk melden bij jouw bezorgmanager.
Wel geld afschrijven en dan niets leveren klopt niets van... :evil:

Bij Sandd had ik eind november vorig jaar het hele pak besteld, en een week later zat het erbij in de postkrat. (Y) De eigen bijdrage hieraan werd pas in januari 2010 afgetrokken v.d. maandvergoeding..
Moet je bij DHL je eigen werkkleding kopen? :?

Re: Boete bij het niet aan of afmelden??

20
Wat ik vandaag hoorde... de depothouder meld mensen zelf aan en af als dit nog niet gebeurd is. Het is mij al meerdere keren gebeurd dat als ik om half 10 wil aanmelden ik opeens werd afgemeld. Bovenstaande was daar dus de reden van. En ondertussen klagen dat ik me niet aanmeld...
cron