Folders - Veronica magazine

1
goede morgen,

ik heb zojuist een klacht binnen gekregen over het fout bezorgen van een veronica magazine, blijkbaar was deze beschadigd gearriveerd bij iemand in mijn wijk.

Persoonlijk snap ik alleen niet hoe ik een veronica magazine goed kan bezorgen? Als ik het magazine naar binnen druk valt hij zo nu en dan open op de vloer neer (wat dan kreukels veroorzaakt), of een hond springt er bovenop (gevolgd door een onaangenaam geluid :lol: ) - alleen bij de mensen die een aparte brievenbus hebben arriveert hij altijd zonder kreukels of beschadigingen, overigens had ik dit probleem niet toen er nog plastic om de magazines heen zaten. (iig het probleem met beschadigingen door het verkeerd neerkomen van het magazine in kwestie )

wat ik probeer te zeggen is, wat kan ik veranderen aan mijn manier van bezorgen om deze klacht in de toekomst te voorkomen? ( Ik kreeg overigens zo'n lullig bandje aan de telefoon, waar ik niks uit kon halen - behalve dat er een klacht was bij één van mijn klanten in de wijk )


mvg

Re: Folders - Veronica magazine

3
ik werk dan voor Sandd, maar ik heb ook wel eens verkreukte, dan wel beschadigde poststukken erbij zitten. Kan ik het zelf niet meer fatsoeneren, dan gaat het gewoon retour, met de melding: beschadigd. (Wel altijd na overleg met mijn bezorgmanager)...

Re: Folders - Veronica magazine

4
wat je ook kan doen bij mensen die een apparte brievenbus hebben gewoon aan bellen (als ze thuis zijn) :lol: en anders kan je er weinig aan doen en bovedien komt ook vaak voor dat die veronica gidsen beschadigd tussen de poststukken zit..

bij tnt is het zo dat om de poststukken ellastieke zitten dat zijn dan bundels en dan kan het ook voorkomen dat als je de ellastiek eraf haalt dat je darmee poststukken enof folders ermee beschadig als je even te hart aan het ellastiek trekt :oops: :lol: :roll:

maar vaak ligt het ook aan de sorteer machine die kan ook poststukke beschadigen en daar weet ik veel vanaf :twisted:
cron