Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

32
Vandaag pas een brief gehad dat donderdag 28 april de laatste bezorgdag is.

Als ik niet op dit forum had gekeken had ik er helemaal niets van geweten.

Er stond niet eens in de brief of ik overgenomen kan worden door Sandd.Of informatie hierover.

Ik ben bezorger bij DHL sinds 1 maart 2011.
Gelukkig heb ik sinds drie weken ook bij Sandd een wijk.
Had ik dat niet op tijd gedaan dan had ik nu niets gehad.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

34
suuz schreef:dat is idd erg laat, misschien ook een fout van je depot houder?
veel succes bij sandd
gr. suzan
Is inderdaad een grofe fout van de depothouder, deze had dit gelijk moeten vertellen bij aanvang dat het 28 april afgelopen was. De depothouder wist dit ruimschoots van te voren.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

35
Ben gebeld door Sandd
in heel Helmond komen de (ex) bezorgers van selektmail niet aan de bak, de Sanddmannetjes kunnen dit zelf aan.
Dag met je handje voor alle bezorgers.
Is dit in alle plaatsen zo?
Is dus de toezegging dat veel bezorgers mee zouden gaan een loze kreet??? :twisted:
Laat eens horen of jullie een positief of negatief bericht hebben gehad

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

36
lammertc schreef:Ben gebeld door Sandd
in heel Helmond komen de (ex) bezorgers van selektmail niet aan de bak, de Sanddmannetjes kunnen dit zelf aan.
Dag met je handje voor alle bezorgers.
Is dit in alle plaatsen zo?
Is dus de toezegging dat veel bezorgers mee zouden gaan een loze kreet??? :twisted:
Laat eens horen of jullie een positief of negatief bericht hebben gehad
Ook hier in Roosendaal kom je niet aan de bak.Sta op de reservelijst van RVN.
Ook BusinessPost bezorgd voor Sandd. Daar kan je helemaal niet terecht of je moet een beperking hebben!
De topman van Sandd zei: de post van DHL gaat gewoon in de tas van onze Sandd bezorger.
Sterkte Sandd bezorger.Had soms 60 kilo voor mijn wijk,allemaal kiloknallers.Bij Sandd krijg je per stuk betaald.
Je blijft bijladen zonder goed te verdienen.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

37
@Doro

Kan me heel goed voorstellen dat je woedend bent dat het
verspreidingsbedrijf in jouw regio de selektmail mensen
niet zonder meer overneemt.!
IMaar dat kan je dan niet sandd verwijten.
Ik hoop voor je dat je snel aan de bak komt!

ik bezorg voor sandd en dhl en die selektmail post doe je er
niet even bij maar het is wel goed te doen.
trouwens 60 kilo post is voor dhl-ers een uitzondering maar bij sandd
weten we niet beter ..

en ook bij dhl verdienden we beter maar krijgen?

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

38
Ben het met je eens.De topman van Sandd zei in januari al: de post van DHL gaat GEWOON in de tas van de Sandd
bezorger.Ik heb onderweg ook een Sandd bezorger gesproken en die zei dat er niks zou veranderen.
Maar waarom dan zo lullige brief? Komen ze hier mooi mee weg. Kan er geen landelijk meldpunt komen waar we
kunnen melden of we overgenomen zijn of niet. Op het andere postforum is er ook al melding van gemaakt.
Als we ons niet verenigen kunnen we nooit een vuist maken. Gaat Sandd gewoon door, zeker nu met die CAO
onderhandelingen.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

39
Ik ben ook bij Sandd binnengekomen, maar heb niet verteld dat ik voor DHL loop. Dit op aanraden van DHL collega's. Ze hebben mij zonder meer op de wachtlijst geplaatst en gebeld toen er een wijk vrijkwam. Misschien moet je gewoon niet zeggen dat je voor DHL bezorgd en doen alsof je neus bloedt. Misschien kun je dan wel bij Sandd aan de slag. Is er ook niet iets als VSP bij jullie in de buurt? Of misschien nog andere postbedrijven? Anders desnoods bij TNT proberen? Die maakt het niet uit bij wie je vandaan komt.

Heel veel succes en ik hoop dat het heel gauw lukt dat je een leuke bezorgbaan bij een ander bedrijf vind!!

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

40
Doro schreef:Ben het met je eens.De topman van Sandd zei in januari al: de post van DHL gaat GEWOON in de tas van de Sandd
bezorger.Ik heb onderweg ook een Sandd bezorger gesproken en die zei dat er niks zou veranderen.
Maar waarom dan zo lullige brief? Komen ze hier mooi mee weg. Kan er geen landelijk meldpunt komen waar we
kunnen melden of we overgenomen zijn of niet. Op het andere postforum is er ook al melding van gemaakt.
Als we ons niet verenigen kunnen we nooit een vuist maken. Gaat Sandd gewoon door, zeker nu met die CAO
onderhandelingen.
Ben je al lid van de vakbond? willy
cron