Op maandag en woensdag bezorgen?

1
Al maanden lang krijgen wij op maandag de post van DHL en vorige week ook op de woensdag i.p.v. dinsdag of donderdag. Dus we krijgen de post op de dag dat de post aangeleverd schijnt te worden. Naar mijn informatie mag de post van DHL toch alleen op de dinsdag en de donderdag bezorgd worden? Het gaat hier om een wijk in Arnhem. Nu kreeg ik vandaag weer een kaartje (kortingsbon) van Esprit in de bus. Ik heb een klacht ingediend, maar de man van DHL zei dat hier iedere dag bezorgd mag worden door DHL. Is dat zo? Is dat veranderd dan en is dat alleen in sommige plaatsen zo? Graag een eerlijk antwoord. Bedankt alvast. Ik ben geen bezorger, maar een klant die post ontvangt.

Re: Op maandag en woensdag bezorgen?

3
Ik kreeg deze reactie op de site van klachtenoplossing.nl Zolang ik de post maar krijg is het natuurlijk goed en daar gaat het natuurlijk ook om, maar een bezorger moet niet de regels aan zijn laars lappen en blijven lappen. Daarom maar even verifiëren.

"Oplossing bedrijf
Geachte mevrouw/meneer, Het spijt mij te constateren dat u niet tevreden bent over de dagen waarop Selekt Mail de post bij u bezord. In uw woonplaats is het zo dat onze bezorgers iedere dag post mogen bezorgen. Aan de ene kant doen wij dit om onze klant tegemoet te komen en om onze concurrentiepositie te kunnen handhaven en aan de andere kant heeft DHL elekt Mail de visie dat iedereen gebaat is bij een snelle en accurate postbezorging. In uw geval kan ik dus helaas uw klant niet afhandelen conform uw wens. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mark Willemsen DHL Express Nederland"

Re: Op maandag en woensdag bezorgen?

5
@Helmgirlie1967

Graag een eerlijk antwoord... Wat een rare vraag . :!:
verwacht U al bij voorbaat een niet eerlijk antwoord?

U bent klant... de bezorger mag bij U zodra de post gesorteerd is bezorgen in Arnhem .
U krijgt het niet te laat maar altijd een dag te vroeg...
Ongelooflijk wat heeft U nou te klagen?

Heeft U de bezorger gevraagd hoe dat kan i.p.v. meteen een klacht in te dienen?
dat zou U nou sieren..
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 21 mar 2011, 17:54, 3 keer totaal gewijzigd.
cron