Re: hoe kom je snel van je flyers af

6
tassie74 schreef:Ik heb de flyers nog hier, ik had zoiets van, als ik ze retour doen, zien ze hoeveel ik er over heb en stellen ze de vergoeding een volgende keer bij !
En jij denk dat zij ze gaan tellen.

Ik heb gewoon de depothouder gebeld en gezegd. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik geflyerd heb onder het huidige betalingsmodel.
Zolang de verdienste niet wordt aangepast vertik ik het om ze nog eens weg te brengen.

Re: hoe kom je snel van je flyers af

7
postloper schreef: Ik heb gewoon de depothouder gebeld en gezegd. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik geflyerd heb onder het huidige betalingsmodel.
Zolang de verdienste niet wordt aangepast vertik ik het om ze nog eens weg te brengen.
Ging bij jou de vaste vergoeding niet omhoog dan, die ging bij mijn wijk tijdelijk met 65 procent omhoog als ik mij niet vergis.

Re: hoe kom je snel van je flyers af

8
Jawel, ik had er zelfs 1 met 109% verhoging. Maar als je daar 30km voor moet rijden en bij elk huisje cq boerderij moet stoppen, omdat er geen 1 een sticker op de bus heeft zitten in deze buitenwijk. Vinden ze niet nodig hier, komen toch geen folders ed in de bus, die gene die het folder pakket willen hebben kunnen ze afhalen bij de plaatselijke supermarkt, daar liggen ze voor hun klaar.
Hier in het dorp zelf had ik een verhoging 7,60€ mag je dan 2,5 uur extra voor lopen.
Dat is dan in mijn ogen een klein bruto uurloontje.
cron