Bericht Re: hoe kom je snel van je flyers af

#11
Ik zie trouwens op de foto dat jij al nieuwe retourstickers hebt. Ik heb er bij mijn vestigingsmanager verschillende keren om gevraagd, maar ze waren er nog niet en ik zou ze krijgen als ze binnen waren... Dat is inmiddels al een paar maanden geleden.

Zelfde verhaal, er was per ongeluk een straat toegevoegd aan mijn wijk aan de andere kant van het dorp. Gelukkig was dit alleen bij een bedrijf wat niet zo veel post verstuurd. Uiteindelijk was de oplossing van de vestigingsmanager dat ik postzegels zou krijgen zodat ik ze door de tnt kon laten bezorgen. Postzegels nooit gehad.. Nu gaan ze lekker terug in het bakje met een retour sticker. Dan komt ie vaak nog een keer terug. Dus nog een reteour sticker en dan kijken ze maar even wat ze er mee doen.

Bericht Re: hoe kom je snel van je flyers af

#17
nou dat is mischien wel de laatste keer.
volgens site redt de postbode komt het veronicablad naar tnt terug.
rond week 15.

wegens beroerde bezorging :x dit is natuurlijk niet waar, toch dhlbezorgers :?: ;)
maar ik denk een vooropgezet plannetje van tnt.
eerst even uitbesteden aan dhl.
de bezorgminuten voor tnt bezorgers omlaag brengen (- de veronicabladen)
en nu de bladen weer retour maar "vergeten"de bezorgminuten op te voeren (+ veronica bladen)
met de winst die ze hiermee maken kunnen ze het blad voor een lagere prijs rondbrengen

Bericht Re: hoe kom je snel van je flyers af

#19
Even "buurten" als Sanddbezorger ;)

Wij werden vorige maand ook gevraagd, om flyers voor werven nieuwe postbezorgers te bezorgen. Je had zelf de keus, en wanneer je dit ging doen, dan werd dat extra op het aantal stuks die in de krat gebundeld zat, vergoed. (Y)
Wilde je dit niet doen, dan kon je de stapel gewoon weer in de krat retour doen. Dan uiteraard ook geen extra vergoeding....
Maar, flyers moeten uitdelen, zonder dat dit meer opbrengt, zou ik ook niet doen. :o

enne...m.b.t. de veronicagidsen, dan weer via DHL. en nu wellicht weer via TNT; dat maken wij bij Sandd ook mee, dat er bv. een pilot wordt gedraaid, en als dat goed verloopt, mag Sandd het verder doen, anders doet TNT dit, al dan niet gedeeltelijk..
Ligt er maar net aan met wie de aanbieder / klant naar tevredenheid, en kostenbesparend zaken doet of gaat doen...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron