Veronica magazine

1
Zo kreeg net een SMSje dat er een klacht was over de bezorging.
Voor verdere info depothouder, die direct gebeld en die wist nog van niets :)
Ik heb hem maar even verteld dat, de gids er dus niet bij zat.
Of ik dat wel heel zeker wist vroeg hij, Ja dat weet ik heel zeker, het is namelijk mijn eerste adres of mijn laatste adres, het is namelijk mijn achterbuurman zei ik.
Hij zou het even doorgeven zei hij.
Dat was dus de eerste klacht, zou dat ook gelijk een gele kaart zijn ? :o

Re: Veronica magazine

2
ik had in de eerste week twee klachten waarvan ik wist dat er een wel gepost was maar te laat,,
gelukkig zitten de gidsen nu in de a-slag erbij en geen flyers, dan ben ik morgen lekker vroeg klaar 170 stuks post in totaal voor global mail ( 2 wijken) en 210 stuks voor sandd(1 wijk)

Re: Veronica magazine

7
die met de enveloppen hoeven niet perse nieuw te zijn iedere abonnee moet nl 1 keer per jaar betalen dus zullen er elke week wel een paar bij zitten met een acceptgirootje (bij mij in ieder geval ik heb ongeveer 225 van die adressen met een veronicagids

Re: Veronica magazine

8
houtmannetje schreef:die met de enveloppen hoeven niet perse nieuw te zijn iedere abonnee moet nl 1 keer per jaar betalen dus zullen er elke week wel een paar bij zitten met een acceptgirootje (bij mij in ieder geval ik heb ongeveer 225 van die adressen met een veronicagids
Dat is ook een goede verklaring natuurlijk

Re: Veronica magazine

10
houtmannetje schreef:ik had er vandaag een paar in de plastic zonder envelop,, dat zouden weleens reacties op de flyers kunnen zijn
Nee hoor, dat is een andere uitgave, kijk maar eens op je werkbriefje bij code geel.
Staan verschillende omschrijvingen bij en de daarbij behorende aantallen.
cron