Afspraken...?

1
Beetje vreemde gang van zaken:

Begin van de week werd ik gebeld of ik volgende week een extra wijk in de buurt wilde doen. Dit kwam wel goed uit omdat ik toevallig net dan een week vrij ben en wat extra geld is altijd meegenomen. We hebben dus afgesproken dat ik die wijk ga doen. Nu staat er vandaag opeens met een klein krabbeltje op de werklijst dat het niet meer hoeft omdat ze inmiddels iemand anders voor de wijk gevonden hebben. Dit is toch niet hoe je afspraken maakt lijkt mij

Re: Afspraken...?

5
Hier is ook van alles aan de gang. Ik zat bij depot Woerden, maar aangezien dat depot opgeheven is, ben ik naar depot Utrecht gegaan.
Ik kreeg steeds post voor 3 straten die naar mijn mening niet in mijn wijk lagen, maar waar dan wel mijn wijkcode op stond. Dus ik gelijk een briefje erop, verkeerde wijkcode. Krijg ik een week later de post weer terug met een stratenlijst van mijn wijk waar ze op eens wel op staan. Dus ik een boos mailtje gestuurd, waarop verbaasd gereageerd wordt en wordt gezegd dat de straten niet in mijn wijk liggen...
De post voor die straten blijft toch regelmatig in mijn bak verschijnen, waarop ik weer netjes een briefje plak.
Nu zat er dus vandaag een briefje in mijn bak, dat de wijknummers zijn aangepast, met daarbij de stratenlijst, met jawel de 3 straten erop. Ik baal enorm. Ik heb 1 straat die niet echt aansluit aan mijn wijk en die drie straten liggen in diezelfde hoek, dus zijn ze lekker bij mij erbij gestopt. Ik heb nu nog maar een mail gestuurd met hoe en wat, ik ben eigenlijk niet van plan om daar ook nog te gaan bezorgen. Er is niks overlegd, het kost me echt meer tijd, ze liggen nogal afgelegen, en de wijkvergoeding blijft hetzelfde.
Fijn dat overleggen :evil:
cron