Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

72
postbode21 schreef:@postbezorger01

bedragen zijn bruto , je moet er nog belasting over betalen , dus 1/3 deel apart houden!

Dat is iets wat veel mensen vergeten,ik ken ook een slimmerd met een ww en niks ogegeven.
Enorm veel gezeik en dan de belasting die erbij kwam.
Eigenlijk voor niks gewerkt.
Die 33% is alleen als je niks erbij hebt,het lijkt me dat je van zoiets niet kan leven,
of je moet ergens op straat wonen, oid.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

73
@ophalen

lijkt me tegenwoordig niet mogelijk..het bedrijf waar je voor werkt is wettelijk verplicht
eind van het jaar je inkomsten aan de belasting op te geven.
als je dat zelf al niet zou doen met je belasting aangifte... is voor mij vrij normaal om dat te doen.

en ik neem aan dat als je een uitkering ontvangt, deze instantie ook goed op de hoogte wordt
gebracht van hetgeen je toch nog als inkomen ontvangt.

dank voor je bezorgdheid ;) , ik leef niet op straat, hoe kan ik anders de post in gesloten overdracht accepteren . :roll:

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

75
postbode21 schreef:@ophalen

lijkt me tegenwoordig niet mogelijk..het bedrijf waar je voor werkt is wettelijk verplicht
eind van het jaar je inkomsten aan de belasting op te geven.
als je dat zelf al niet zou doen met je belasting aangifte... is voor mij vrij normaal om dat te doen.

en ik neem aan dat als je een uitkering ontvangt, deze instantie ook goed op de hoogte wordt
gebracht van hetgeen je toch nog als inkomen ontvangt.

dank voor je bezorgdheid ;) , ik leef niet op straat, hoe kan ik anders de post in gesloten overdracht accepteren . :roll:

Het Sandteam kwam ik hedenmorgen nog tegen, grote bus en een hoop nieuwe mensen,
die ik even moest uitleggen hoe de huisnummering was.
Dat doen we wel even voor elkaar :)

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

76
@ophalen

Nou collega, wat fijn dat je sandd van dienst kon zijn vandaag ;)
de gewone sandd bezorgers sorteren zelf thuis hun route uit.

wat jij tegenkwam was ws. een flexteam..
uitzendkrachten die worden ingehuurd om voor vacante wijken, ook bij plotselinge ziekte van de bezorger,
de post die al voorgesorteerd is, weg te lopen.

want ja, bij sandd wordt de post HOE DAN OOK op dinsdag/ vrijdag weggelopen.
zoals de afspraak is met de klant die de keuze maakt voor Sandd. ;)

ze worden dan per twee in de wijk geplaatst met de post die voorgesorteerd is op het depot.
vergelijk het maar met de busjes met uitzendkrachten die Postnl ook wel in zet.

en ja ophalen, wees eerlijk ... als jij een voor jou volstrekt onbekende wijk voor de eerste keer loopt,
is het vast ook even zoeken ;)

dus , wat aardig van je dat je ze van dienst wilde zijn :lol:

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

78
Vraag me af Pb21 waarom je zo negatief antwoord elke keer.
"Ophalen" is heel enthousiast en ga jij de grond in boren, dan heb je toch echt zelf een verkeerde instelling.

Ja, vandaag zelf Sandd aan de deur gehad voor een kul envelop.
Vraagt die jongen waar 2 andere adressen zijn, geen moeite geef maar aan mij mee.
Zo simpel kan het leven zijn (Y)
cron