Jaaropave onderaannemer VSP ??

1
Hoi,

Zo als jullie nog wel weten heb ik via Martens Post Service de post van VSP bezorgd.
Ik heb al verschillende keren om een jaaropgave gevraagd.
Krijg nu een WhatsApp-berichtje dat ik de bedragen maar bij elkaar moet tellen ...
Maar zijn zijn toch verplicht mij een jaaropagve op papier te geven ?
Ik heb alleen de laatste weken bezorglijsten gehad, daarvoor ging alles zonder enige info, in goed vertrouwen zeg maar. Heb nooit aantallen gehad, laat staan kunnen controleren ...
Betalingen gingen deels via het aannemersbedrijf en deels via de kapsalon die zij ook hebben !?!
Groetjes, Annelies

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

2
Ik heb ook al geen jaaropgave nog gehad van de onderaannemer van VSP. In mijn geval Selektnet Expresse. Ik heb de bedragen die ik ontvangen heb maar bij elkaar opgeteld en dat doorgegeven aan de belasting. Ik neem aan dat Selektnet Expresse het e.e.a. ook netjes aan de belasting heeft doorgegeven.
Volgens mij zijn ze het inderdaad verplicht. Maar doen ze het niet, dan is optellen denk ik de enige optie.

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

4
Waarom gebruiken jullie jeugd het Internet bijna nooit waarvoor het is opgezet? :roll:
Dat is me altijd al een volslagen(!) raadsel geweest.

Vergeet even Hyves, Facebook, Twitter en al die andere onzinnige flauwekul en typ in je browser:

"Is een jaaropgave verplicht?" [zonder de " " natuurlijk]

Krijg je dit bijvoorbeeld: http://www.flexservice.com/?p=9451
[Pas op: bovenstaande is slechts een voorbeeld!]

Hoe is het mogelijk hé? Wat een techniek! :roll:

Succes!

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

5
Dank je Tobo ..... jeugd ...... :shock: :D die tijd heb ik al lang achter me gelaten (50+)
Ik had ook al even ge-googled, maar kwam er niet uit.
Ik heb jou link bekeken ...
Maar op het andere forum wordt juist gezegd dat je als OVO-er geen jaaropgave krijgt ....
Tel de ontvangen bedragen op en trek daar de onkosten (gemaakte km's bijv.) van af ....

We ( mijn man eigenlijk) hebben de Belastingdienst gebeld en blijkbaar was dit toch een lastige vraag.
We zijn 4x !! doorverbonden voordat er een antwoord kon worden gegeven ...
Ik heb inmiddels antwoord van Martens dat zij het in orde gaan maken.

Waar ik een beetje mee zit:
Ik ben betaald door de Kapsalon en door het Bouwadviesburo wat die mensen ook nog hebben.
Niet door MartensPostService ..... Een idiote constructie in mijn ogen ....
Zeker omdat zij in het verleden ook al post hebben gedaan voor DHL.
Mocht ik controle krijgen door de Belastingdienst heb ik geen enkel "bewijs" van de inkomsten ....

Maar goed, ze zijn er mee bezig ... wordt vervolgd
Groetjes, Annelies
cron