Re: Je staat voor de deur en..

92
88CE schreef:Zorg maar dat de brievenbus buiten zijn terretorium staat.
Groot gelijk!!

Een briefje in de post:

Uw hond heeft mij gebeten.

Daarom heb ik een maatregel genomen:

Zolang u geen brievenbus aan de hek heeft geplaatst, bezorg ik geen post bij u

Met vriendelijke groet,
uw postbezorger
ex Sandd Postbezorgster

Re: Je staat voor de deur en..

93
Zoiets kun je beter zeggen dan schrijven. Een briefje komt vaak dreigender over omdat je als lezer zelf de emotie erin legt. Dus gewoon even aan- of opbellen en je verhaal doen. De ontvanger van de boodschap hoort dan aan je stem dat je het meent en krijgt ook de kans om het ter plekke te herstellen.

Re: Je staat voor de deur en..

94
Dit was een originele PostNl brief, opgesteld door de leiding dus niet een zelf geschreven briefje.
Er stond in, of een bus buiten zijn terretorium of muilkorven met verwijzing naar e.o.a. wet.
Of anders een postbus openen en de post zelf afhalen.

btw, die man heeft nu keurig een bus aan het hek hangen en had hier begrip voor (Y)

Re: Je staat voor de deur en..

98
Ja, die mensen heb ik ook wel eens gehad. Sommigen schrikken zich het apezuur omdat er ineens iemand voor de deur staat. Ik heb ook wel eens mensen die voor het huis nog even wachten tot je er bent om de post af te geven. Ook handig. Afgelopen zaterdag stonden we ergens in Molenschot voor een deur om een pakket van Zalando af te leveren. Van Selektvracht uiteraard. Daarvoor waren we aan het werk. Komen er 2 dames te paard langs en die zeggen: "nu moet je wel even gaan schreeuwen hoor". Kon ik wel om lachen maar dat schreeuwen deed ik toch maar niet. Vond ik een beetje overdreven. Bovendien kunnen ze op de reclame veel beter dan ik. :lol:

Re: Je staat voor de deur en..

99
Wat denk je dat zo'n knol doet als jij ineens begint te schreeuwen?
Een paard heeft een kop van 20 liter inhoud, maar 19,95 liter is lucht en vlees. Die beesten slaan op hol om niks. Ik heb eens in een rode kano gezeten en een paard op 200 meter afstand begon te bokken.
cron