Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

111
als je minder dan 400 poststukken hebt haal je het minimumloon niet.
als je meer dan 800 poststukken hebt... ook niet. :cry:

zit je er tussen in dan is het gewoon minimumloon Inclusief sorteren
tenminste ik haal dat wel... maar ook niet meer hoor :P


@posthaas
dat grafiekje wat je gebruikte.. is wel wat gedateerd.. ruim twee jaar geleden
en de andere postbedrijven dhl en vsp bestaan niet meer?

sandd en postnl gaan al meer overeenkomsten vertonen wat de hoogte
van het inkomen betreft.
behalve dat je bij postnl tot nu toe meer uren kan draaien.

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

112
slagvaardige schreef:@Bucky, als je het sorteren meerekent wel ja. maar als als je alleen het bezorgen rekent dan kom je uiteraard op een hoger gemiddelde. Ik denk dat Sanddvinkie het sorteren niet mee heeft gerekend.

Ik haal met mijn wijken inmiddels tussen de 8 en 10 Euro bruto. Vaak nog meer. Het ligt eraan of je veel moet lopen of dat je veel flats hebt zoals ik in een wijk. 500 stuks in 1 1/2 uur kan ik bij die wijk bezorgen.

Ik had gisteren rond de 900 stuks post, verdeeld over drie wijken en die heb ik in 4 uur bezorgd. Als ik het sorteren niet meereken, dan kom ik rond de 11 Euro bruto. Reken ik het sorteren wel mee, dan kom ik inderdaad maar op 6 Euro bruto uit.

Maar sorteren reken ik zelf niet mee, want dat doe ik op mijn dooie gemakkie in mijn eigen tijd. :lol:
Als je nou ook het bezorgen op je gemakkie in je eigen tijd gaat doen, dan verdien je helemaal enorm veel! Dan krijg je gewoon gratis geld van Sandd. :lol:

Re: Hoeveel verdien je bij Sandd?

116
sandddvinkie schreef:Ik kreeg vandaag voor het eerst mijn salarisstrookje van Sandd. Er staat behalve de wijkvergoedingen ook 1 keer extra vergoeding van 3,40 euro met de operking: Correctie aantallen.

Wat houdt dit precies in?
Ik had het ook op mijn maandrapportage. Ik heb het nagevraagd.
Het blijkt een extra vergoeding voor de IKEA order (die kleine doosjes)
ex Sandd Postbezorgster
cron