Re: Aantal post stuks op één adres:

12
Destijds voor Selektmail moesten we alle post tellen die we kregen en de aantallen via de mail aan de depothouder doorgeven. Ik zie mijn man en ik nog alle stapeltjes op tafel zetten en maar tellen! haha Maar goed, de aantallen en bedragen die we kregen, klopten altijd tot op de cent. Dat wel!

Maar toch... ik moet er nu eigenlijk niet meer aan denken. Soms heb ik wel het gevoel dat ik meer post heb dan dat op de bezorgbon staat. Is een keer of 2 a 3 gebeurd, maar ik ben te lui om te controleren. Ik denk, ik laat het maar zo. Het ga ervan uit dat het wel klopt.

Mocht het een keer afwijken, dan trekt het een volgende keer wel weer recht, zodat het bedrag dat je krijgt toch overeenkomt met wat het zou moeten zijn.

Misschien snij ik mezelf in de vingers door het niet te tellen. ;)

Re: Aantal post stuks op één adres:

14
@elisa

oh ja jou was ik vergeten. :P
elisa. als er zoveel mis zou zijn bij jouw subcontractor.. kan je dat
Sandd niet ook maar automatisch in de schoenen schuiven hoor.

en ik geloof het gewoon niet dat er opzettelijk geknoeid zou worden
met de aantallen of met de stops bij sandd.

dus jij telt ook elisa? en jij hangt steeds aan de lijn omdat je bon niet klopt?
dan zou ik zeggen... ben je dan niet "stom" om bij zo,n werkgever te blijven.
ik schat je nog steeds (Y) hoger in.

Re: Aantal post stuks op één adres:

16
Maar hoe tellen zij dan op adres die niet bestaat vraag ik me af?

Op de bon staat ook het aantal afgifte punten. Ik heb dit nageteld hoeveel adressen ik heb in mijn wijk. Dit komt exact overeen met elkaar. Hoewel zij op de tabel bijvoorbeeld stationsstraat 1 tot en met 29 aangeven: De nummers 1 tot en met 9 bestaan niet. Deze rekenen zij ook niet mee! Dus dat komt exact weer uit.

Re: Aantal post stuks op één adres:

18
@vzo

"Op de bon staat ook het aantal afgifte punten. Ik heb dit nageteld hoeveel adressen ik heb in mijn wijk. Dit komt exact overeen met elkaar".

hoe is het mogelijk verzendenenontvangen.. en dat bij Sandd? Het komt EXACT overeen :lol:
Fijne Kerst verzendenenontvangen... eind goed al goed :mrgreen:

Re: Aantal post stuks op één adres:

19
Het tellen van de post is vrij simpel en kost bijna geen extra tijd. Ik tel de post tijdens het sorteren als ik ze op de tafel leg. Voor mijn eigen wijk komt het af en toe een keer voor dat ik veel meer post krijg dan dat op de bon staat. Ik geef dit dan door, maar niet als dit om een paar poststukken gaat maar meer dan 10 stuks. Blijkt op het einde van de maand dat het verschil nog steeds meer dan 10 stuks is, dan geef ik dit door en krijg ik alsnog een vergoeding voor deze teveel ontvangen poststukken.

Bij invalwijken is het een ander verhaal. Uit mijn ervaring blijkt dat ik bijna altijd meer poststukken ontvang over de gehele invalperiode dan wat op de bonnen vermeld staat. Een keer heb ik gehad dat ik meer dan 100 poststukken meer ontving dan wat op de bonnen vermeld stond. Dit was overigens wel toen ik in dezelfde periode 3 invalwijken had.
Voor deze teveel ontvangen poststukken heb ik achteraf alsnog een vergoeding ontvangen.
Dus het loont wel om het aantal poststukken te controleren, zeker als je een invalwijk heb.
cron