openliggende straten

1
Hebben jullie ook nog wel eens "last"van openliggende straten?
Ik heb er nu al jaren last van.Ze schuiven straat voor straat op en toevalllig steeds in mijn wijken.
Ik weet wel dat het allemaal moet gebeuren en dat die werklui ook hun best doen,maar lastig is het wel.
Veel klunen, over gladde loopplanken lopen, over kuilen heenstappen. En ook nog eens je route omgooien omdat je er vanaf een bepaalde kant de straat niet in kan.
Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat die lui ook wel behulpzaam zijn als je bij een brienvebus moet.Of ze geven je een hand om ergens over heen te stappen, ze stoppen soms even of ze doen d epost zelf in de bus.
Soms word het zo lastig dat ik de post bewaar tot een uur of 5 dan zijn ze weg en kun je rustig overal bijkomen.
Bij Sandd mag je tenslotte bezorgen tot 6 uur dus is dat geen probleem.

Re: openliggende straten

2
ik heb wel de afgelopen weken gehad, dat de straten opnieuw geasfalteerd moesten worden. Zijn ze eerst aan het afschrapen, en vervolgens kun je zeker twee weken over ribbelig asfalt rijden. :evil: Net afgelopen donderdag is nieuw asfalt gelegd, en zijn de straten weer supermooi om op te fietsen. (Y)
Waar ik wel van baal, is dat er momenteel erg veel geklust wordt in de wijken, en dan worden die werkauto's precies bij lantaarns en andere handige steuntjes gezet, zodat ik maar moet kijken waar ik mijn postfiets kan stallen. :roll:

Re: openliggende straten

3
Ja ik heb afgelopen maanden ook steeds door zand en blubber gebaggerd om mijn post bezorgd te krijgen. En nog steeds lig één straat helemaal open. Ze zijn daar bezig de riolering te vervangen nu al drie weken en het schiet nog niet erg op. De straat ligt dus letterlijk open. Het is een straat met allemaal bungalo's en villa's waar je normaal van oprit naar oprit fietst. Maar nu is er aan beide kanten een heel smalle strook waar je kunt lopen. De fiets moet je laten staan want er staan ook nog allerlei opstakels op die strook (pompen, shovelbakken, rioleringsbuizen en stapels stenen). En helaas kun je dus niet oversteken of er om heen lopen. Aan het eind van de straat staan hoge hekken en ik moet de straat dus nu 2 keer op en neer lopen. Kost me toch gauw 10 minuten of een kwartier extra. Maar ja het zal wel weer overgaan.

Re: openliggende straten

5
Praat me er niet van zoals de glasvezel kabel afgelopen tijd en de resterende openliggende straten steeds. Ja het hoort erbij dus moeten we routes omgooien regelmatig, ik ben niet anders gewend moet ik zeggen. Hoop ooit dat alles een keer klaar is pff!!
cron