Gewerkte aantal uren

1
Ik hoorde van een Sandd collega dat er een APP is waarbij je kunt aan- en afmelden? Volgens mijn collega kan Sandd dan precies zien hoelang je over de post doet?

Ik heb nu berekening gemaakt over de maand november. En daarbij kom ik tot conclusie dat ik meer tijd krijg uitbetaald dan ik werk heb. Het maakt zeker ook verschil uit welke wijk je hebt. Zo heb ik ook een wijk waar PostNL niet meer handhaaft op de buitenbrievenbussen. Daar moet ik best wel langere afstanden fietsen en als een auto dan in de weg staat ben je veel tijd kwijt voor het plaatsen van je fiets als er al überhaupt een geschikt plekje is. Hoewel ik in die andere wijk meer tijd kwijt ben, zit ik niet over de tijd heen!

De leidinggevende destijds gaf aan dat het voor PostNL veel te duur is om hierop te handhaven om op buitenbrievenbussen. Volgens PostNL zouden ze dan een rechtszaak moeten beginnen? En dat doen ze niet. Klopt dat ze dan eerst rechtszaak moeten starten alvorens de post te gaan staken? Maar goed, het is toch veel fijner om je post binnen je huis te krijgen? Ik zeg dan tegen de mensen dat ze de bus wel weg kunnen halen. Is voor de postbezorger gezonder om meer te wandelen :D

Re: Gewerkte aantal uren

3
Maar vzo , ik volg je nu echt niet hoor. Je gaat toch niet Vragen of men de buitenbrievenbussen wil
weghalen zodat bezorgers een langere afstand moeten afleggen?
ben je een beetje "de weg kwijt"' :D

@vzo
En wil je nu ook dat sandd je vergoeding gaat verlagen?
ik denk dat je de eerste bezorger bent die meer vergoeding denkt te ontvangen dan je gewerkt hebt. (Y)

sandd kan alleen bijhouden hoe lang je over je post doet als je daarbij je gps instelt.
en je aan/afmeld tijdens het bezorgen.

Re: Gewerkte aantal uren

4
Voor alle duidelijkheid ik heb in het verleden gewerkt voor PostNL.

Ja, waarom niet uren in mindering brengen? Als je meer uren gewerkt hebt dan er voor staan meld je dat dan toch ook? Tenminste dan ga je misschien wel lopen klagen. Maar goed, het is minimumloon en zou hou je nog eens extraatje over. Ik heb het idee dat de berekeningen van de wijken sterk van elkaar verschillen.

Re: Gewerkte aantal uren

6
verzendenenontvangen schreef:Voor alle duidelijkheid ik heb in het verleden gewerkt voor PostNL.

Ja, waarom niet uren in mindering brengen? Als je meer uren gewerkt hebt dan er voor staan meld je dat dan toch ook? Tenminste dan ga je misschien wel lopen klagen. Maar goed, het is minimumloon en zou hou je nog eens extraatje over. Ik heb het idee dat de berekeningen van de wijken sterk van elkaar verschillen.
Er is een urengemiddelde berekend voor een wijk. Dat houdt toch in dat over een jaar genomen, de pieken worden verrekend met de dalen?

Re: Gewerkte aantal uren

8
@Redsquirrel

nog nooit gemerkt dat er iets wordt verrekend na je contract.
iedere bezorger( in loondienst) werkt standaard minimaal 3 uur per week. ongeacht de wijkgrootte.
heb je veel post/veel kilo/ veel stops verdien je meer .
heb je weinig post/weinig kilo/ weinig stops verdien je minder.

bij ons worden geen uren geteld.. je bepaalt zelf hoe snel of hoe langzaam je wil lopen.
cron