Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

1
Bron AD woensdag 29 januari 2014, 07:44 in categorie: Economie
Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

Zodra het van Brussel mag gaat de Nederlandse post overwegen om het aantal dagen dat post wordt bezorgd verder terug te brengen. Vorig jaar werd de maandag al geschrapt, maar een woordvoerder van Post Nl zegt dat het bedrijf liever nog minder dagen bezorgd. Nu schrijft de EU nog voor dat minstens 5 dagen per week post wordt bezorgd, maar die richtlijn wordt mogelijk versoepeld.
‘Als de EU het toestaat, gaan wij terug naar vier of misschien zelfs drie dagen post bezorgen,’ zegt PostNL-woordvoerder Werner van Bastelaar in het AD.

De post die nog exclusief op vrijdag moet worden bezorgd nemen wij bij sandd er wel bij .

Re: Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

4
@ike

rare vraag aan mij ike :D
je zal mij niet op een zaterdag tegenkomen met sandd post onder de arm.
ik bezorger gewoon op de vastgestelde dagen en uren.

wat mij nu interesseert ike.. spreek je die bezorger er op aan?
als het vaker dan 1 keer gebeurt, geef je dit door aan sandd ?
of durf jij dit alleen te melden op een forum.

de sanddbezorger in jouw omgeving staat bij jou bepaald in een slecht blaadje..
wat het onderwerp ook is, je zal het weer even te berde brengen..
of ben je een notoire zeikerd?

blijft staan dat Postnl het liefst naar 3 dagen bezorgen per week wil..
en dus blijft staan.. kom maar met die vrijdagpost naar sandd :D

Re: Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

7
Ik ben erg benieuwd wat binnenkort is. ik heb nog geen brief gehad, waarin staat, dat ik minder moet gaan werken, of op zaterdag moet gaan werken. O,ja het is helemaal geen nieuws, iedereen die iets met post heeft , had kunnen zien aankomen. Jammer, ook ik moet straks op zaterdag gaan werken. Nu werk ik naast de dinsdag en donderdag, ook nog op woensdag en donderdag.
Het zijn nog maar halve tassen, of een volle tas, voor een wat grotere wijk.

Re: Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

9
ike schreef:
Carla41 schreef: De post die nog exclusief op vrijdag moet worden bezorgd nemen wij bij sandd er wel bij .
Dat zeg je nu wel, maar ik zie wel eens een postbezorger van Sandd op zaterdag post bezorgen.
Is dat dan de post van de vrijdag daarvoor?
Wij mogen afspraken maken met individuele adressen die niet bereikbaar zijn op onze normale bezorgdagen. Met name rond de feestdagen. De hele lading op een andere dag verspreiden mag natuurlijk niet.
De PCL-agenda mocht daarentegen tussen twee datums verspreid worden, ongeacht de dag van de week.

Re: Post Nl wil het liefst naar 3 dagen bezorgen per week

10
Geertjan schreef:Ik ben erg benieuwd wat binnenkort is. ik heb nog geen brief gehad, waarin staat, dat ik minder moet gaan werken, of op zaterdag moet gaan werken. O,ja het is helemaal geen nieuws, iedereen die iets met post heeft , had kunnen zien aankomen. Jammer, ook ik moet straks op zaterdag gaan werken. Nu werk ik naast de dinsdag en donderdag, ook nog op woensdag en donderdag.
Het zijn nog maar halve tassen, of een volle tas, voor een wat grotere wijk.
Het hangt erg af van welke wijk je loopt. De wijken met bedrijven of industrie zijn zelfs op de daldagen nog goed voor 2-3 volle tassen! Dat kun je niet zomaar een dag laten liggen.
cron