Re: Uurloon bij Sandd

21
Citaat uit "Stand van zaken CAO Sandd"
Peterlegrand schreef:
PostverspreiderSandd schreef:@Peterlegrand

Laat je niks wijsmaken door eventueel opmerking van andere forumleden.
.... en de arbeidsinspectie is denk ik de beste manier om de zaak bloot te leggen ! (Y)
Yep, het is tijd dat ze weer een keer in actie komen.
Het probleem van onderbetaling is te groot voor de OR (Sandd gaat zijn commerciële beleid echt niet veranderen vanwege de OR) en de vakbond heeft geen leden bij postverspreiders en is daarmee machteloos.
http://www.youtube.com/watch?v=oNuX7bs2qAM

Re: Uurloon bij Sandd

22
Mede omdat de norm uren nauwelijks tot niet haalbaar zijn en omdat je bij een postcode prijs of agenda`s afgescheept met een bedragje wat je nauwelijks een fooi kunt noemen, heb ik mijn ontslag ingediend. Je krijgt nergens voet aan de grond, discussies, belletjes, mailtjes............ je komt er nergens doorheen. Dus klaar er mee........het is en blijft leuk werk en ik heb er veel voldoening aan gehad maar ben niet van plan om voor "piet snot" te gaan werken.

Re: Uurloon bij Sandd

25
slagvaardige schreef:Ik las net op de facebook pagina van Sandd dat ze zijn uitverkozen tot Gelderse werkgever van het jaar. Nou ja zeg!!! Dan wil ik weleens weten waar dat op gebaseerd is.

Ik hoop dat je gauw iets beters vind @Maroma.
Dat is ongetwijfeld net zo iets als de "product van het jaar" verkiezing. Aangezien zeker de helft van de Sandd-bezorgers niet eens in dienst is van Sandd, is Sandd in mijn ogen niet eens een echte werkgever.

Re: Uurloon bij Sandd

26
slagvaardige schreef:Ik las net op de facebook pagina van Sandd dat ze zijn uitverkozen tot Gelderse werkgever van het jaar. Nou ja zeg!!! Dan wil ik weleens weten waar dat op gebaseerd is.
"Ragfijne manipulaties" (met dank aan Marten Toonder)?

Re: Uurloon bij Sandd

28
tja, beetje kinnesinne bij de Postnl jongens Ike en Newman. :?: :lol:

Sandd = ook nog geëindigd op de 22e plaats bij de beste werkgevers van Nederland 2014.
Is het Postnl dit jaar niet gelukt om zich te laten nomineren voor de lijst van beste werkgevers van Nederland?

voor wat het waard is hoor.. of er bezorgers hebben gestemd vraag ik me af.
En nu het UURLOON omhoog! :D

Re: Uurloon bij Sandd

29
Carla41 schreef:tja, beetje kinnesinne bij de Postnl jongens Ike en Newman. :?: :lol:

Sandd = ook nog geëindigd op de 22e plaats bij de beste werkgevers van Nederland 2014.
Is het Postnl dit jaar niet gelukt om zich te laten nomineren voor de lijst van beste werkgevers van Nederland?

voor wat het waard is hoor.. of er bezorgers hebben gestemd vraag ik me af.
En nu het UURLOON omhoog! :D
Het feit dat je zelf betwijfelt of er bezorgers hebben gestemd zegt genoeg.
Het "beste werkgevers" circus zou namelijk volgens de spelregels gebaseerd moeten zijn op de mening van de werknemers over hun werkgever.
Voor mij verdienen PostNL noch Sandd een plaats in de lijst van beste werkgevers.

Re: Uurloon bij Sandd

30
Carla41 schreef:tja, beetje kinnesinne bij de Postnl jongens Ike en Newman. :?: :lol:

Sandd = ook nog geëindigd op de 22e plaats bij de beste werkgevers van Nederland 2014.
Is het Postnl dit jaar niet gelukt om zich te laten nomineren voor de lijst van beste werkgevers van Nederland?
Voor zover ik weet heeft PostNL niet meegedaan aan het onderzoek. Je kunt alleen genomineerd worden als je je ervoor opgeeft.
cron