Re: Reorganisatieplannen bekend:

12
@Geertjan

hoe kan dat nou zo bepaald worden.?
betaalde tijd = gewerkte tijd.

gaat straks iedereen een oranje kaart invullen omdat hij/zij 5 minuten tekort komt?
Dat zou wat zijn Geertjan! :mrgreen:

Zo niet, dan heeft Postnl een punt. alle bezorgers werden 5 minuten TEVEEL betaald :?:

Re: Reorganisatieplannen bekend:

13
In Noord-Holland Noord gaat er vanaf 1 januari 2015 6% van de tijd af (3,6 minuten per uur). Voor wijken waar je bijvoorbeeld wat verder naar het depot moet fietsen om te herladen, gaat er op piekdagen geen tijd af. Wij moeten voor eind oktober aangeven of we akkoord gaan met de tijd(en) voor onze wijken en zo nee waarom dan niet.

Re: Reorganisatieplannen bekend:

15
Hier is dat ook aan de orde.
Vraag me dan af op dagen met folders waar je sneller zou moeten. Met folders maakt het geen verschil of je een paar enveloppen minder hebt lijkt mij.
Daarnaast speelt er een nieuw fenomeen: weghalen van brievenbussen aan de straat. In mijn wijk is er een straat waar inmiddels 5 brievenbussen zijn weggehaald. Er wordt toch niet meer gehandhaafd.

Ik denk dat ik ga inzetten op 5minuten per dag erbij ;)

Re: Reorganisatieplannen bekend:

16
Carla41 schreef:@Geertjan

hoe kan dat nou zo bepaald worden.?
betaalde tijd = gewerkte tijd.

gaat straks iedereen een oranje kaart invullen omdat hij/zij 5 minuten tekort komt?
Dat zou wat zijn Geertjan! :mrgreen:

Zo niet, dan heeft Postnl een punt. alle bezorgers werden 5 minuten TEVEEL betaald :?:
Toen ik begon, had ik elke dag twee weken. Nu heb ik op di en do 3 wijken en op woensdag en vrijdag en 4 wijken.
ik loop dus meer wijken in de dezelfde tijd, namelijk 3 uur.
volume daling, wat doe je er aan.
cron