Re: Postnl zuigt

21
jandegraaf schreef:Newman

ik bedoelde POSTBODE hij stopte post in de brievenbussen van zijn wijk .
waar hij allemaal koffie dronk dat weet ik niet.
wil het hem wel vragen als je daar in geïnteresseerd bent.
Zoiets dacht ik al. Maar waarop baseer jij dan je opmerking dat degenen die al jaren bij PostNL als postBEZORGER werken ook wegbezuinigd gaan worden omdat ze te duur zouden zijn? Of hebben wij hier weer eens te maken met een typisch geval van een klok en een klepel? Waar de beste man zijn koffie-adresjes had interesseert mij uiteraard niet, en ik begrijp ook niet waarom je dit te berde brengt.

Re: Postnl zuigt

22
Newman

je kan praten als Brugmann deze postbode had een dagtaak hij is 53 jaar oud en gewoon de laan uit gebonsjoerd zijn wijken zijn ingevuld door goedkopere krachten.
praat het maar recht hij zit voorlopig thuis zonder werk.
lang leve POSTNL het is net zo een slechte werkgever als Sandd.
maar in U ogen toch net een haartje beter denk ik

Re: Postnl zuigt

23
jandegraaf schreef:Newman

je kan praten als Brugmann deze postbode had een dagtaak hij is 53 jaar oud en gewoon de laan uit gebonsjoerd zijn wijken zijn ingevuld door goedkopere krachten.
praat het maar recht hij zit voorlopig thuis zonder werk.
lang leve POSTNL het is net zo een slechte werkgever als Sandd.
maar in U ogen toch net een haartje beter denk ik
Ik praat helemaal niks recht. De vraag werd gesteld of postBEZORGERS bij PostNL minder werden uitgeknepen dan bij Sandd. En ik antwoordde bevestigend: als postBEZORGER ben je in mijn ogen bij PostNL beter af dan bij Sandd. Nergens, maar dan ook NERGENS heb ik beweerd of ook maar gesuggereerd dat dit voor alle functies geldt: ik heb zelfs met nadruk gewezen op de uitbuiting van de pakketchauffeurs door PostNL.

(En het is UW ogen, niet U ogen)

Re: Postnl zuigt

24
Newman

sorry voor de tikfout dat zeg ik aan jou of is het jouw ?
op slakken legt men zout.
maar ja als je zelf perfect bent en dat nog graag aan een ander wil laten merken.
dan stel je volgens mij heel weinig voor.
verder maak ik er geen woorden meer aan vuil ,zonde van mijn tijd.

Re: Postnl zuigt

25
jandegraaf schreef:Newman

sorry voor de tikfout dat zeg ik aan jou of is het jouw ?
op slakken legt men zout.
maar ja als je zelf perfect bent en dat nog graag aan een ander wil laten merken.
dan stel je volgens mij heel weinig voor.
verder maak ik er geen woorden meer aan vuil ,zonde van mijn tijd.
Een compleet bericht typ ik, en u gaat alleen in op het PS-je? U legt mij woorden in de mond en valt me aan op dingen die ik niet gezegd heb, maar daar gaat u geheel aan voorbij. Maar goed, wanneer je geen argumenten hebt is het natuurlijk makkelijk om op de persoon te gaan spelen.
cron