Re: Loterijenpost

111
je hebt sandd er niet mee door enveloppen over te houden maar wel degene die een pcla zou willen ontvangen. :(
dus.. één telefoontje naar je coordinator met hoeveel je er tekort hebt en je hebt ze donderdag in huis..

Re: Loterijenpost

112
Carla41 schreef:je hebt sandd er niet mee door enveloppen over te houden maar wel degene die een pcla zou willen ontvangen. :(
dus.. één telefoontje naar je coordinator met hoeveel je er tekort hebt en je hebt ze donderdag in huis..
Fijn, maar ik werk alleen vandaag.

Re: Loterijenpost

115
slagvaardige schreef:Dan terug in de bak doen met een briefje dat de bezorger van die wijk ze moet nabezorgen omdat je tekort komt. Als je ook belt dan heeft die bezorger ze donderdag al. Anders moeten de ontvangers nog langer wachten.
Moeten ze wel eerst de brieven komen halen en dat wil nogal eens vergeten worden, als ze niks hoeven brengen.

Re: Loterijenpost

117
@opdedeurmat

ik begrijp dat postservice bij jou niet zo professioneel bezig is, maar moet je je niet afmelden dan?
dan kan je toch doorgeven dat je nog een aantal enveloppen over hebt..

en dan is het aan hen om actie te ondernemen. :D

Re: Loterijenpost

118
slagvaardige schreef:Ja dat moet wel even goed afgesproken worden inderdaad.
Ze zeggen 'natuurlijk, geen probleem', dan weet ik eigenlijk al dat het hier weken tot maanden kan staan (als ik niet inval). Maar goed, ik heb gebeld en daarmee mijn plicht voldaan. Kon nog wat enveloppen wisselen met die van hopeloze brievenbussen.

Re: Loterijenpost

119
Carla41 schreef:@opdedeurmat

ik begrijp dat postservice bij jou niet zo professioneel bezig is, maar moet je je niet afmelden dan?
dan kan je toch doorgeven dat je nog een aantal enveloppen over hebt..

en dan is het aan hen om actie te ondernemen. :D
Daar kan je alleen een aantal (retouren) geven en dat kan net zo goed gewone post zijn. Met de doosjes hoef ik vandaag ook niet klaar te zijn en de post moet wel afgemeld. Het is wel (bijna) altijd wat hier, heb ook eens op één dag drie chauffeurs aan de deur gehad en toen was het nóg niet helemaal in orde. Ach ja, het houdt een hoop mensen op de straat. ;-)

Ga zo de laatste doosjes erin knallen (weer ff van shirt wisselen: PostNL was 'vergeten' dat ik er klaar mee was), kan mooi in één douchebeurt door :-)
cron