Re: App verplicht stellen..

201
Ik heb geen smartphone maar een kleine tablet. Past precies in mijn binnenzak van mijn jas. Weet nog niet echt hoe ik dit zomers moet gaan doen. iemand ideetjes.
Het is een 7 inch tablet. gekregen van de ziggo dus heeft niets gekost in principe. Er zit android 4.4.2 op en de app start gewoon goed etc, enkel soms met afmelden crashed hij of halverwege stop hij er mee en de data klopt niet. Maar op de google app webshop regent het klachten met dit soort problemen als ik de reviews moet geloven.

Re: App verplicht stellen..

202
Carla41 schreef:
en.. betekent dat dat jij thuis start met wifi , je gps aanzet en buiten wifi gewoon weer uitzet tot je weer thuis bent?
We zullen zien, morgen... volgens mijn coördinatrice zou het zo moeten werken. Nou ben ik ook bij het sorteren niks te scannen tegengekomen (in drie wijken). Maar ik zou ook niet weten hoe dat eruit moet zien, misschien ff het hele topic doorlezen.... vroeg wel om me bij te praten, maar kreeg alleen een instructie hoe de app te installeren, tsja, zover kom ik zelf ook nog.

Ik houd u op de hoogte van mijn verbruikte calorieën :-)

Re: App verplicht stellen..

203
@opdedeurmat

als er extra zeker stukken bij zijn, krijg je een bericht via de app.
ik zet thuis gps aan en druk op start bezorgen, vervolgens zet ik mijn wifi uit,
bij thuiskomst zet ik wifi aan, wacht tot de juiste verbinding er is , meld mij af en zet gps weer uit.
tot nu toe gaat dat zonder moeite.

morgen is kijken wat er gebeurt als ik de pauze knop indruk :D

Re: App verplicht stellen..

205
@Opdedeurmat, ben je weer aan het invallen? Drie wijken? Toemaar!! (Y)

Afgelopen zaterdag was ik op mijn ijzertjes bij ons in het dorp aan het glibberen, ik bedoel bezorgen en wat stak er uit een brievenbus? Een foldertje met bezorgers voor Postservice gezocht!

Ze zijn dus blijkbaar weer op zoek.
Mijn woonwijk is voorzien, want ik zie dezelfde bezorger en mijn oude Postservice wijk ook, omdat die naar mijn Postnl collega is gegaan, die hem nog steeds heeft en houdt als het aan haar ligt. Haha

Maar wie weet.. als er iets bij mij in de buurt vrij is... misschien kan ik het er wel weer bij doen... misschien... hmm wie weet...

Oeps.. ik geloof dat ik weer eens een thread gehijacked heb.. sorry...

Ga vooral verder. Niet op letten! :mrgreen:

Re: App verplicht stellen..

209
Geloof het maar mensen , de app is echt verplicht
al 10 jaar loop ik naar volle tevredenheid en met een minimum aan incidenten!!!!!!!!!! de post bij sandd
Ik had 3 wijken en heb periodes ingevallen voor andere bezorgers , zelfs 1 keer zo gek dat ik in de ikea week 3 extra wijken kreeg , dus in totaal 6 wijken , alle regels van sandd dat je per persoon maar 1 wijk mag hebben gaan dan gelijk overboord , maar om die reden werd mij dus al 1 wijk afgenomen , een verlies van ongeveer 200 euro per maand
na het afmelden per computer kwam er dus de app , met nu dus ook per 1 jan 2017 de verplichte gps , ik heb geen smartfone en wil die ook niet hebben voorlopig , dat moment bepaal ik zelf nog altijd , maar nu valt sandd mijn al sind november lastig hierover , en elke keer als ze me bellen vragen ze stoor ik , maar zelfs als je ja zegt vervolgen ze hun gesprek
Maar goed in zekere zin kun je dus zeggen dat ik weiger om de gps te nemen
En dan komt het 10 jaar lang geen of nauwelijks incidenten en ineens sinds ik de gps weiger regent het incidenten (dat is vreemd????)
Door deze incidenten en de weigering om de gps te nemen Moest ik op kantoor komen , gesprek zou 3 kwartier duren , dit met 1 uur o.v heen en 1 uur o.v terug zou mij dit bijna 3 uur kosten , en omdat ik naast sandd ook nog een normaal betaalde baan heb moest ik hun zeggen dat mij dit niet ging lukken , wat door sandd als weigeren werd gezien
dit gesprek was in december , eerst met mijn normale begeleider , en later met de rayonmanager , in dit gesprek zij hij letterlijk dat het weigeren van de gps en het niet verschijnen op kantoor voor sandd een sterke overweging zou zijn om de overeenkomst te beeindigen , heb dit nu net nog teruggeluisterd in de opname die ik van de laatste gesprekken met sandd heb gevoerd , gesprekken opnemen doe ik natuurlijk om kwaliteits en trainingsdoeleinden :lol: (knipoog)
Heb ook nog divers alternatieven aangedragen om toch op kantoor te komen in de ochtend voor 7 uur voordat ik moet werken , in de middag na 1730 , na mijn werk , zaterdag en zondag de hele dag als ik vrij ben van werk
definitie van incidenten , :: een makkelijke maar behoorlijk schofterige manier om werknemers onder druk te zetten en als ze dan nog niet doen wat je wilt werk je ze er op een goedkope manier uit
incidenten worden veroorzaakt door
a) de bezorger ( wat in mijn geval ongeloofwaardig is als je het al 10jaar goed doet ) maar zou evt kunnen
b) de ontvanger , deze heeft een abonament en probeert door te zeggen dat hij niets gekregen heeft onder zijn verplichtingen uit te komen
c) ook de ontvanger , die een rekening niet kan of wil betalen of even uitstel wil , zegt dat hij niets heeft ontvangen
d) het sorteercentrum , wat mijn post bij een andere wijk gooit , zoals ik ook heel regelmatig post krijg van een ander
e) een verzonnen incident door sandd , om iemand er uit te werken (goedkope manier)
Meestal komt de vraag over een incident ook op een hele rare manier , ( weet je nog ? 5 weken geleden ? op dat adres ? of je dat poststuk heb bezorgd?
Als ik andere bezorgers mag adviseren neem de gesprekken op , want ook al zou het geen geldend bewijs zijn in een rechtzaak , hebben rechters hier toch lak aan en willen het dan vaak informatief aanhoren , heb dit zelf al eens meegemaakt en dit leverde de normale ontslagvergoeding op maal 4 , jammergenoeg is bij sandd maal 4 nog steeds niks
misschien een idee om al dit soort zaken gezamenlijk bij een advocaat onder te brengen , ik ga hoe dan ook er tegen in

Re: App verplicht stellen..

210
Geloof het maar mensen , de app is echt verplicht
al 10 jaar loop ik naar volle tevredenheid en met een minimum aan incidenten!!!!!!!!!! de post bij sandd
Ik had 3 wijken en heb periodes ingevallen voor andere bezorgers , zelfs 1 keer zo gek dat ik in de ikea week 3 extra wijken kreeg , dus in totaal 6 wijken , alle regels van sandd dat je per persoon maar 1 wijk mag hebben gaan dan gelijk overboord , maar om die reden werd mij dus al 1 wijk afgenomen , een verlies van ongeveer 200 euro per maand
na het afmelden per computer kwam er dus de app , met nu dus ook per 1 jan 2017 de verplichte gps , ik heb geen smartfone en wil die ook niet hebben voorlopig , dat moment bepaal ik zelf nog altijd , maar nu valt sandd mijn al sind november lastig hierover , en elke keer als ze me bellen vragen ze stoor ik , maar zelfs als je ja zegt vervolgen ze hun gesprek
Maar goed in zekere zin kun je dus zeggen dat ik weiger om de gps te nemen
En dan komt het 10 jaar lang geen of nauwelijks incidenten en ineens sinds ik de gps weiger regent het incidenten (dat is vreemd????)
Door deze incidenten en de weigering om de gps te nemen Moest ik op kantoor komen , gesprek zou 3 kwartier duren , dit met 1 uur o.v heen en 1 uur o.v terug zou mij dit bijna 3 uur kosten , en omdat ik naast sandd ook nog een normaal betaalde baan heb moest ik hun zeggen dat mij dit niet ging lukken , wat door sandd als weigeren werd gezien
dit gesprek was in december , eerst met mijn normale begeleider , en later met de rayonmanager , in dit gesprek zij hij letterlijk dat het weigeren van de gps en het niet verschijnen op kantoor voor sandd een sterke overweging zou zijn om de overeenkomst te beeindigen , heb dit nu net nog teruggeluisterd in de opname die ik van de laatste gesprekken met sandd heb gevoerd , gesprekken opnemen doe ik natuurlijk om kwaliteits en trainingsdoeleinden :lol: (knipoog)
Heb ook nog divers alternatieven aangedragen om toch op kantoor te komen in de ochtend voor 7 uur voordat ik moet werken , in de middag na 1730 , na mijn werk , zaterdag en zondag de hele dag als ik vrij ben van werk
definitie van incidenten , :: een makkelijke maar behoorlijk schofterige manier om werknemers onder druk te zetten en als ze dan nog niet doen wat je wilt werk je ze er op een goedkope manier uit
incidenten worden veroorzaakt door
a) de bezorger ( wat in mijn geval ongeloofwaardig is als je het al 10jaar goed doet ) maar zou evt kunnen
b) de ontvanger , deze heeft een abonament en probeert door te zeggen dat hij niets gekregen heeft onder zijn verplichtingen uit te komen
c) ook de ontvanger , die een rekening niet kan of wil betalen of even uitstel wil , zegt dat hij niets heeft ontvangen
d) het sorteercentrum , wat mijn post bij een andere wijk gooit , zoals ik ook heel regelmatig post krijg van een ander
e) een verzonnen incident door sandd , om iemand er uit te werken (goedkope manier)
Meestal komt de vraag over een incident ook op een hele rare manier , ( weet je nog ? 5 weken geleden ? op dat adres ? of je dat poststuk heb bezorgd?
Als ik andere bezorgers mag adviseren neem de gesprekken op , want ook al zou het geen geldend bewijs zijn in een rechtzaak , hebben rechters hier toch lak aan en willen het dan vaak informatief aanhoren , heb dit zelf al eens meegemaakt en dit leverde de normale ontslagvergoeding op maal 4 , jammergenoeg is bij sandd maal 4 nog steeds niks
misschien een idee om al dit soort zaken gezamenlijk bij een advocaat onder te brengen , ik ga hoe dan ook er tegen in
cron